SMS реклама
Как да проведете SMS кампания за Вашия онлайн магазин
Ако все още се чудите кога е време за SMS маркетинг, запомнете - идеалното "кога" е било вчера, преди конкурентите Ви. А следващото най-добро време е днес.
Прочетете повечеНова функция в клиентския панел: Ограничаване на страните за изпращане на SMS
Запознайте се с новата функция на SMSAPI в клиентския панел: Ограничaване на страните за изпращане на SMS.
Прочетете повечеSMS маркетинг – шестте причини защо да го използваме сега
Най-вероятно знаете, че над 60% от потребителите проверяват своите телефони веднага или в рамките на 5 минути след като са се събудили? Вероятно Ви звучи познато. В днешно време телефонът е една неразделна част от живота ни и благодарение на него оставаме информирани и свързани с всичко необходимо в ежедневието. В тази статия ще ви припомним защо […]
Прочетете повече6 стратегии за мобилен маркетинг, които да приложите
Използването на мобилни устройства бележи стабилен ръст през последните години и тази тенденция изглежда не спира: прогнозира се, че близо 72% от хората ще използват смартфоните си за достъп до интернет до 2025 г. Това представлява огромни възможности за маркетолози по целия свят, които могат чрез правилните инструменти и стратегии да впрегнат силата на мобилния […]
Прочетете повечеУспешен Черен Петък 2022 – мисията възможна!
Ето, че ноември вече е тук и всички знаем какво означава това – Черен петък 2022 наближава! Освен, че е любимо време на потребителите, той е приветстван и от търговците с големи очаквания. Тенденцията към предимно онлайн пазаруване в този ден на годината диктува критичната роля на Вашите дигитални рекламни кампании. За да извлечете максимума […]
Прочетете повечеSMS маркетинг в модата и аксесоарите
В този блог се стараем да ви даваме полезни съвети за SMS рекламата в различните индустии. Показваме как това помага в управлението на бизнеса, подобрява клиентската поддръжка, увеличава ангажираността на потребителите и съответно печалбата. Този път избрахме да се фокусираме в модната индустрия, а именно собственици на магазини за дрехи, обувки и аксесоари.
Прочетете повече