Данни, получени от линка за съкращаване на URL адреси
Измерването на ефективността на SMS кампанията се базира на сравнението между обема на изпратените съобщения и постигането на определената предварително цел. Това може да е броят на използваните промоционални купони, направените обаждания или дори кликванията върху връзка, включена в текстовото съобщение.
Резултатът конверсии е достатъчен, за да се прецени ефективността от кампанията, но не дава подробни данни относно поведението на потребителите. От друга страна, инструментът за съкращаване на URL адреси cutme.bg дава и допълнителна информация.
върху кратък URL
система
Детайлни данни от уеб анализа
Инструменти като Google Analytics могат да дадат по-задълбочена представа какъв път са извървели клиентите и кое съдържание е привлякло вниманието им. За да свържете трафика на уебсайта си с мобилната си кампания, използвайте UTM параметрите (модул за проследяване Urchin).
Адрес съдържащ UTM параметър обикновено става доста дълъг, така че помислете за съкращаване на връзката до достъпна форма. За да направите това, можете да използвате както инструмента за съкращаване на URL адреси cutme.bg, така и връзката към домейна.
на уебсайта
под-сайтове
целта на кампанията
проследяване
Как измервате ефективността на SMS кампанията?
Връзката с UTM ви позволява да проследявате анонимни сесии на потребители, които са кликнали върху връзка в SMS съобщение. Това е най-точният и също така безплатен и сравнително прост метод за измерване на ефективността на SMS маркетинга.
Вижте видео урока за това как да използвате кратки URL адреси, за да проучите ефективността на SMS кампаниите. Самия UTM параметър може да генерирате с помощта на безплатния инструмент за създаване на URL адреси на кампании на Google - Google Campaign URL Builder.