Преглед на 5 метода за изграждане на база данни
1. По време на онлайн регистрация
Страницата за плащане е отлично място за взаимодействие с клиенти. Ето защо голям брой марки се опитват да Ви убедят да се регистрирате в техния бюлетин след финализиране на покупката. По същата причина е чудесно време да поискате телефонен номер. Колебливите клиенти винаги могат да бъдат смекчени с ваучер за отстъпка. Можете да получите информация за контакт, като включите полета за въвеждане или чрез опцията SMS бюлетин. Опитайте се да предскажете бъдещите си кампании и поискайте допълнителна информация, която ще ви бъде полезна при създаването на таргетирани съобщения
2. По време на пазаруване в магазин
Телефонен номер може да се получи и по време на посещението в търговския магазин на марката - трябва Ви само таблет или обикновена хартиена форма. Моля, не забравяйте за GDPR съгласията, клаузата за информация и разкриването на целта на събраната информация.
3. Virtual Mobile Numbers plus e-mail, outdoor and press
Виртуалният мобилен номер (накратко VMN) е редовен, 9-цифрен номер, който позволява двупосочна комуникация. Това е удобен метод за получаване на телефонни номера на клиента. Просто го включете в уебсайт, флаер, билборд, плакат, изображение или социални медии. Изпращайки предварително определен текст (напр. ДА, ОК), те ще могат да се абонират за вашата база данни. Помислете за добавяне на допълнителен стимул - код за отстъпка, безплатна доставка и т.н.
4. SMS бюлетин
За да улесним нещата, създадохме инструмент, който позволява на потребителите да се абонират чрез уебсайт. Newsletter SMS приспособлението може да се постави на страница или да се свърже с профили в социалните медии. Всяка част от приспособлението може да се персонализира, така че можете да го приспособите към вашата марка. За да го инсталирате, просто копирайте изходния код, генериран в клиентския панел SMSAPI. Вижте TEDxKatowice примерен казус за повече информация за това как да използвате ефективно.
5. Програми за лоялност
VIP клубовете са ефективен начин за събиране на данни и в същото време те помагат да ангажират клиентите Ви. Ако можете да им представите значителни печалби, те ще споделят информацията за контакт. Може да започнете с хартиен формуляр, но не забравяйте да ги поддържате винаги актуални, като изпращате имейли и SMS съобщения.