Успешни SMS истории

Научете повече за нашите клиенти и успехите им със SMSAPI:

Szkla
Subaru
Doctors in Italy
Obido
nextbike
Mercedes-Benz Garcarek
iTaxi
Golf Channel Polska
Gino Rossi
edrone
TEDx
ANSWEAR
Qpony
Reserved
CardioWatch
szkla

Удвояване броя на завръщащите се клиенти

Szkła.com е лидер в онлайн продажбите на очила и контактни лещи в Централна Източна Европа. Основният пазар на Szkła.com е Полша и много страни в ЕС. Основните марки на компанията са Szkła.com, електронна търговия с контактни лещи в Полша и Kodano.pl, електронна търговия с очила и верига от традиционни магазини.

Май 2018

Szkła.com подготвя над 1500 пратки с контактни лещи на ден. Марката прогнозира кога клиентът се нуждае от нов чифт. Благодарение на сътрудничеството със SMSAPI, той изпраща съобщение с информация, че трябва да бъде поръчан нов комплект. Двупосочната SMS комуникация позволява на клиентите да поръчат контактни лещи, като отговорят "Повторна-поръчка" на полученото Съобщение.

Szkła.com

Tomasz Serafin

Tomasz Serafin

Използваме SMS комуникация, за да стимулираме продажбите в Полша, Чехия, Словакия, Литва и Унгария.

Video

SMSAPI
subaru

SMS съобщения, поддържащи XV Rally Subaru на Pleiades

Subaru Полша веднъж годишно организира "Rally of Pleiades" на много различни места в Полша. SMSAPI подкрепя Subaru Полша по време на събитието чрез SMS известия между организаторите, участниците и рали отборите.

Май 2018

XV митинг на Плеяда се проведе в края на май. 1200 фенове на марката се срещнаха и караха автомобили Subaru по различни маршрути: шосейни писти, офроуд и аматьорски.

SMSAPI

Marek Oczkowski

Marek Oczkowski

Мениджър ключови клиенти

SMSAPI поддържа Subaru Полша по време на събитието със SMS известия. Те използват SMS съобщения, за да изпращат бърза организационна информация до персонала, присъстващите и най-вече - до всички състезателни екипи, които да ги предупреждават за пътните условия.

Video

SMSAPI

Резултати

По време на събитието, благодарение на SMS съобщенията, организаторите осигуриха ясен поток на комуникация между участниците и организаторите. Всеки екип може да прочете кратко текстово съобщение, което им позволява да реагират незабавно на промените в пистата и да научат за допълнителни атракции.

doctors-in-italy

Не търсете повече лекари, просто им изпратете съобщения

Лекарите в Италия членуват в Италианската асоциация на англоговорящите лекари, насърчаваща медицинска помощ без езикови бариери за международни пътници. Те осигуряват висококачествено цялостно здравно обслужване на пациенти от всякаква националност.

Декември 2017

Лекарите в Италия търсят комуникационно решение, което да позволи бърза медицинска помощ за пътуващите. Такава отговорност изисква незабавна комуникация, особено без Wi-Fi връзка.

Doctors in Italy

Nadia Neytcheva

Nadia Neytcheva

SMS е решил проблема с трудния достъп до Wi-Fi мрежи по време на пътуване. Пациентите могат да поискат решаваща информация като точния адрес на лекаря в града, където се намират, или къде да намерят най-близката до тях аптека.

SMSAPI

Emilia Fifielska

Emilia Fifielska

Мисля, че SMSAPI е идеалното решение за всички бизнеси, свързани с туризма, да общуват с тези, които нямат достъп до интернет. Когато пътниците се нуждаят от спешна помощ, те трябва да действат бързо и да намерят най-близкия лекар за секунди - благодарение на SMS комуникацията те винаги са в безопасност.

Doctors in Italy

Nadia Neytcheva

Nadia Neytcheva

Ние вярваме, че инструмент като SMSAPI е основен за всички дейности, свързани с туризма, за комуникация с тези, които нямат достъп до интернет.

SMSAPI
obido

Увеличете продажбите с персонализирано съдържание

Obido.pl е модерна платформа, създадена за хора, търсещи апартаменти, която анализира търсенето и предлагането и свързва разработчиците с потенциални клиенти.

Септември 2017

SMS съобщенията в индустрията за недвижими имоти са особено полезни в случай на персонализирани оферти, които клиентите търсят. Когато създавате акаунт в Obido.pl, човек отговаря на няколко важни въпроса относно параметрите за търсене, напр. размер на апартамента, местоположение, цел на покупката, вид финансиране. Благодарение на тази информация Obido.pl изготвя персонализирани оферти.

Obido

Marian Bruliński

Marian Bruliński

В ежедневната комуникация с клиента използваме чатове или имейли, в зависимост от това, кое е най-удобно. Понякога трябва да се свържем с клиентите незабавнo, например за някаква интересна промоция или уникален имот, който може да изчезне от пазара много бързо. В този случай използваме SMSAPI, защото винаги имаме смартфони с нас и този SMS може да достигне до клиента по всяко време и веднага знаем, че ще бъде прочетен.

Video

SMSAPI

Резултати

Персонализацията е ключов елемент от успешната SMS кампания. Само съобщенията, които достигат до получателя с правилното съдържание и в точното време, ще допринесат за успеха на продажбите. Obido.pl анализира нуждите на хората, които се интересуват от закупуване на имот и персонализира офертите в съответствие с тях. Благодарение на SMS комуникацията клиентите могат да реагират бързо, за да не пропуснат шанс да закупят имот.

nextbike

Мобилни решения в Nextbike Polska

Nextbike е немска компания, която разработва и управлява обществени системи за споделяне на велосипеди. Те предлагат над 30 000 велосипеда в Полша, Германия и няколко други страни по света като САЩ, Великобритания, Нова Зеландия, Полша, Хърватия, Австрия и Швейцария.

Септември 2016

Основната цел на Nextbike Polska е да осигури мобилност на жителите в градските райони. Мобилността означава не само велосипеди, но и мобилно приложение и директна комуникация по електронна поща и SMS.

NextBike Polska

Tomasz Wojtkiewicz

Tomasz Wojtkiewicz

SMS съобщенията са един от важните елементи на нашата комуникационна система за информиране на потребителите за нашите планове, промени, новини и за разрешаване на достъпа до акаунта.

Video

SMSAPI

Резултати

SMS съобщенията могат да обслужват много функции едновременно. В случая на NextBike Polska те се използват главно за предоставяне на важна информация и като метод за упълномощаване за влизане. Пример за система за споделяне на велосипеди показва, че SMS съобщенията могат да работят паралелно с мобилното приложение и да достигат до тези, които не могат да го използват.

mercedes-benz-garcarek

Изключително обслужване на клиентите в автомобилната индустрия

AutoPartner Garcarek е оторизиран търговец на автомобили на Mercedes-Benz, който вече е удостоен със званието дилър на годината в категориите леки автомобили, микробуси и камиони.

Март 2017

Основната цел на AutoPartner Garcarek е най-високото качество на потенциално и текущо обслужване на клиентите. Самият тип продукти на компанията определя вида маркетинга. Ето защо SMS се превърна в предпочитания канал за комуникация.

Mercedes-Benz Garcarek

Jarosław Żurkiewicz

Jarosław Żurkiewicz

Маркетинг специалист в Mercedes-Benz Garcarek

Поради персонализирания характер на комуникацията, текстовите съобщения до клиентите са ефективни във всяка област на нашия бизнес, както в отдела за авточасти, аксесоари, техническа информация и маркетингово съдържание.

Video

SMSAPI

Резултати

SMS съобщенията в автомобилната индустрия работят добре поради личния характер на този канал. Съобщенията достигат директно до получателя и могат лесно да бъдат персонализирани, за да предоставят подходящо съдържание за много кратко време.

itaxi

SMS като част от пътуването

iTaxi.pl е най-голямата платформа в Полша, свързваща пътниците с лицензирани шофьори. Тя обхваща над 150 града, с нея 10 000 шофьори могат да обслужват почти 15 милиона поляци.

Август 2017

В допълнение към системната информация iTaxi включва SMS като част от автоматизацията на маркетинга и вътрешната комуникация със системите.

iTaxi

Dawid Olszta

Dawid Olszta

В iTaxi знаем, че пътуването с такси е част от преживяването на пътника. Всъщност, когато пътникът е на почивка, пътуването му започва с такси. На първо място, ние използвахме SMS съобщенията като известие за цените. Важно - добавихме насърчение за мигриране към мобилното приложение.

Video

SMSAPI
golf-channel-polska

SMS поддържа спортно събитие

Присъствахме на много интересно събитие - Полско първенство по дълго шофиране 2018. Не само научихме тайните на голфа - основната ни задача беше да осигурим гладка комуникация между организаторите и присъстващите. Това са резултатите.

Август 2018

На 31 август Golf Channel Poland събра феновете на голфа на Полското първенство по дълги шосета 2018 на конната писта Służewiec във Варшава.

SMSAPI

Tomasz Budzyński

Tomasz Budzyński

Мениджър ключови клиенти

Организирането на такова събитие изисква дълга подготовка и гладка комуникация, особено в динамична спортна среда. Предложихме на организаторите да използват SMS съобщения за незабавни известия за промени, за да се гарантира, че всеки играч получава актуализации на собствените си телефони. SMS съобщенията също бяха използвани като инструмент за регистриране и потвърждаване на присъствието им.

GOLF CHANNEL

Marta Rosłaniec

Marta Rosłaniec

Manager, Golf Channel Polska

Благодарение на SMS съобщенията от SMSAPI всеки играч получи автоматизираното известие с график. Подобна информация ни помогна много по време на събитието. След шампионата също използвахме SMS съобщения, за да благодарим на присъстващите и да ги поканим да гледат обобщен филм.

Video

SMSAPI

Резултати

Всеки участник в събитие попълва формуляр за участие чрез бюлетин SMS. По време на шампионата играчите на голф получиха SMS с цялата важна информация.

gino-rossi

Маркетинг SMS като поддръжка на дребно и електронна търговия

Gino Rossi е европейска модна марка, която работи в 6 страни извън Полша. Голяма част от продажбите им се базират на онлайн магазин. За да го популяризира, Джино Роси разчита на SMS маркетинг.

Май 2016

Wojciech Chochołowicz

Wojciech Chochołowicz

Джино Роси маркетинг директор

SMS съобщението е много важен маркетингов инструмент за Джино Роси. Благодарение на тази директна и бърза комуникация ние сме в състояние да поддържаме постоянна връзка с нашите клиенти и да влияем върху обема на продажбите - особено когато искаме да обявим продажби или специални отстъпки.

Юни 2016

Marek Palka

Marek Palka

Бизнес стратегически партньор

SMS комуникацията е естествено продължение на маркетинга на марката. Джино Роси адаптира комуникацията си към предпочитанията на целевата група, затова разчитат на този директен, надежден канал.

Юли 2016

Wojciech Chochołowicz

Wojciech Chochołowicz

Джино Роси маркетинг директор

SMS маркетингът е един от най-ефективните маркетингови канали, който може значително да повлияе на цифрите на продажбите. В същото време - важно е да запомните, че най-ефективните кампании включват повече от един канал - например SMS и e-mail кампания едновременно. Този вид дейности носят най-добри резултати.

SMSAPI

Резултати

Въвеждането на SMS комуникации е видимо в данните на Google Analytics. Всяка кампания увеличава трафика на уебсайта и броя на извършените транзакции. Нещо повече, текстовите съобщения доведоха нови клиенти в магазините им.

2x

повече посещаемост на уебсайта

60%

по-голям брой сесии

88%

увеличаване на онлайн продажбите

edrone

Възстановяване на изоставена количка благодарение на SMS

Edrone е CRM система за електронна търговия, благодарение на която магазините увеличават продажбите си и увеличават конверсията. Тази социална CRM платформа ви позволява да опознаете потребители, които не финализират покупката и предлага подходящи сценарии за продажби, които влияят върху задържането на посетителите. В допълнение към полските онлайн магазини, портфолиото на edrone включва компании от над 70 страни по света.

Октомври 2017

Edrone и SMSAPI подготвят интеграция, която позволява на клиентите на edrone да включват SMS канал в сценарии за стимулиране на продажбите на изоставени колички за пазаруване.

edrone

Michał Blak

Michał Blak

Благодарение на нашите приятели от SMSAPI, електронната търговия също може да възстанови изоставени колички с помощта на SMS, напр. като изпратите текстово съобщение, за да напомните за изоставената количка с пълна информация, необходима за финализиране на покупката.

Video

SMSAPI
tedx

Билетите са разпродадени 30 минути след изпращане на SMS кампанията

TEDx са независими събития, които могат да бъдат организирани от всеки, който получи безплатен лиценз от международната организация TED. Основната идея на събитията е да ангажира общността и да я мотивира да направи промени в живота. Ежегодно TEDxКатовице събира + 800 участници на 4 събития, за да слуша лекторите, които споделят своите идеи и вдъхновяващи примери от живота си.

Март 2018

Karola Stachowicz

Karola Stachowicz

TEDxКатовите координатор

Изискванията на GDPR ни накараха да актуализираме нашата база данни за електронни бюлетини. Искахме да включва най-ангажираните ни участници и да бъде инструментът за изграждане на собствена общност TEDxКатовице.

Април 2018

Andrzej Ogonowski

Andrzej Ogonowski

Бранд & PR директор, SMSAPI

Новите изисквания на GDPR принудиха организаторите на събития да разгледат контактите си. Новият правен регламент беше подходящ момент за изграждане на нови, качествени клиентски бази. Поради тази причина препоръчахме на TEDxКатовице да използва бизнес SMS за бюлетин и да събира телефонни номера за бъдещо съобщаване.

Май 2018

GDPR влезе в сила - базата данни на TEDxKatowice беше актуализирана до 25 май - организаторите изпратиха кампания по електронна поща до старата база данни с връзка към Newsletter SMS и поискаха името, телефонния номер и електронния адрес. Понастоящем базата данни съдържа + 500 записа и все още нараства.

Юли 2018

Първа SMS кампания - Първата SMS кампания с кратък линк към уебсайта на събитието генерира 88% CTR (съотношение на кликване) и стимулира продажбите на билети до 30 минути след кампанията.

Август 2018

Базата данни от клиентите на TEDxKatowice все още се разраства и всеки получател получава редовно линк за отказ, за ​​да се отпише от бюлетина. До днес никой не се отписва от тази комуникация - това означава, че организаторите са изградили висококачествена база данни с лоялни получатели.

SMSAPI

Резултати

Актуализацията на базата данни я направи по-ценна и ориентирана към клиентите. Организаторите използваха SMS кампании с кратък линк, за да ангажират получателите да купят билета директно от телефоните си за секунди. Понастоящем базата данни на бюлетина на TEDxКатовице съдържа повече от 500 номера, средният CTR е 44%, а продажбата на билети отнема само 30 минути.

88% CTR

от първата кампания

30 минути

да продаде всички билети

90%

присъстващи

answear

124% по-висок процент на конверсия

Answear е магазин за електронна търговия с над 200 марки и хиляди продукти в своята страница. Кампанията е създадена, за да постигне две основни цели: да привлече вниманието към специални оферти за Черен Петък и да засили разпознаваемостта на марките Medicine и Mango.

Октомври 2013

Wojciech Tomaszewski

Wojciech Tomaszewski

Главен Директор по Маркетинг и Електронна търговия

Избрахме SMSAPI, за да комуникираме с нашите клиенти по два начина - за изпращане на транзакционен тип съобщения и за съобщения с маркетингови цели.

SMSAPI

Marek Palka

Marek Palka

Бизнес стратегически партньор

Първият ход, който предприехме заедно с Answear, беше да разширим тяхната база данни с клиенти. Стартирахме нашето Facebook приложение, за да може, всеки фен от страницата на Answear да влезе и да бъде в постоянна връзка с марката.

Black Friday 2014

Сред много от успешните кампании, създадени от Answear, те имаха и специална: всички клиенти получиха SMS съобщения със специална оферта за Черен петък: 30% отстъпка за Mango и 40% отстъпка за марките Medicine. Всяко SMS съобщение съдържаше кратка връзка, пренасочваща към нашия онлайн магазин.

Ноември 2014

Wojciech Tomaszewski

Wojciech Tomaszewski

Главен Директор по Маркетинг и Електронна търговия

Избрахме да се свържем с нашите клиенти чрез SMS, защото знаем колко важно е SMS съобщението в ежедневната ни комуникация, използваме това решение няколко пъти в годината за нашите най-важни кампании. Обикновено комбинираме няколко канала, за да увеличим степента на конверсия, от опит знаем, че използването на електронна поща и SMS води до 30% по-високи приходи от кампания.

Video

SMSAPI

Резултати

SMS съобщенията бяха изпратени до 30 хиляди клиенти, близо хиляда от тях кликнаха върху линк връзката връзката и посетиха уебсайта Answear. CTR (процент на кликване) се увеличи с 3%. Процентът на потребителите, които са кликнали върху връзката "процент на реализация" е най-доброто доказателство за успеха на кампанията. Процентът е бил 124% по-висок от всеки друг маркетингов канал.

30 000

съобщенията са изпратени

3%

процент на кликване

124%

по-висок процент на конверсия в сравнение с други канали

qpony

180 персонализирани оферти на ден

Много собственици на магазини в търговски центрове се чудят: Как мога да насоча вниманието на клиентите, така че те да посетят магазина ми? Отговорът е лесен - подгответе интересна и креативна оферта за отстъпка, като Qpony. Qpony е популярно приложение за споделяне на информация за всички налични в момента отстъпки.

Май 2015

Клиентите в търговските центрове бяха информирани за наличните в момента отстъпки благодарение на приложението Qpony. За да привлече вниманието на онези, които все още не са имали възможност да се запознаят с него, компанията подготви специална маркетингова кампания.

SMSAPI

Marek Palka

Marek Palka

Бизнес стратегически партньор

Беше стахотна идея да изпратим кодовете за отстъпка със SMS, защото клентите в търговския център имаха мобилни телефони в себе си. Ето защо те получиха и прочетоха SMS-а едновременно.

SMSAPI

QPONY

В този случай изпращането на SMS, беше ключово да постигнем главната цел - Използване на кодове за отсъпка в магазина.

SMSAPI

Резултати

Кампанията продължи 10 дни. Близо 180 съобщения с персонализирани и уникални кодове за отстъпки бяха изпращани на клиентите ежедневно. В резултат, 80% от магазините в търговските центрове бяха доволни от кампанията и изразиха желание да я повторят.

10

дни на кампанията

1800

съобщения изпратени през 10 дни

80%

търговските центрове за удовлетворени от кампанията

reserved

3/10 от кодовете за отстъпка са използвани

Кампанията за резервации беше стартирана от интерактивната агенция zjednoczenie.com. Тяхната главна цел беше да подпомогнат продажбите в магазините, да спечелят последователи във Фейсбук и да разширят клиентската си база данни.

Март 2012

Главната цел на Reserved беше да популяризира кодовете за отстъпка за техните клиенти изполвайки два канала : e-mail и Фейсбук. За да ги използват, клиентите трябва да посетят един от магазините с разпечатан екземпляр.

SMSAPI

Dorota Wójcik

Dorota Wójcik

Мениджър ключови клиенти

При създаването на кампанията, агенцията отбеляза, че хартиените кодове може да не са добро решение за всеки. Те решиха да включат допълнителна опция с SMS кодове.

RESERVED

Участниците могат да получат кодовете за отстъпка чрез 2 различни канала. Чрез регистрация във Фейсбук или получавайки SMS за 25% отстъпка в магазина.

SMSAPI

В кампанията имаше някoлко ключови показатели за успех - SMS съобщенията зададоха ритъма на кампанията и премахнаха ограничението на отпечатаните кодове за отстъпки и проблемите с приложението.

SMSAPI

Резултати

Кампанията беше успешна благодарение на SMS съобщенията, които свързваха много различни канали за комуникация - електронна поща, Фейсбук и пазаруване офлайн. По време на кампанията страницата във Фейсбук беше харесана от 107 хиляди потребителя, а базата данни се увеличи с 77 хиляди абонати. Но най-голямото постижение е процентът на покупки с ваучери - 37,59% от всички клиенти са ги използвали, докато са били в магазина. Повече от 3 на всеки 10 участници се решиха на покупка благодарение на нея.

107 000

допълнителни последователи във Фейсбук

77 000

допълнителни абонати за бюлетина

37,59%

коефициент на използване на купони

3 от 10

участници използвали купони в магазина

cardio-watch

1200 нови потребители за 10 минути

CardioWatch е приложение, създадено да измерва и анализира сърдечни проблеми. Главната цел на кампанията е да привлече вниманието на потенциалните му ползватели, чрез популярна сутрешна телевизионна програма.

Септември 2015

Оскар Кивич, основател на CardioWatch, беше поканен да говори за неговата идеяа в много популярно сутрешно предаване по националната телевизия.

SMSAPI

Jan Wieczorkiewicz

Jan Wieczorkiewicz

COO

Един ден получих изненадващо телефонно обаждане. Момчетата от CardioWatch ми се обадиха със специална молба: Те знаеха че Оскар ще говори за приложението по назционалната телевизия приблизително в 8:25, така че те се нуждаеха от виртуален мобилен номер за този повод. Ние организирахме нещата само за няколко минути.

Септември 2015

Oskar помоли зрителите да се запишат за безплатен тест за CardioWatch чрез SMS – просто да изпратят съобщение с текст "YES" на кратък номер 4488.

Video

SMSAPI

Резултати

CardioWatch беше в ефир за приблизително 10 минути. По време на програмата броят на SMS-ите се увеличи много бързо . В крайна сметка приложението спечели 1200 нови потребители, желаещи да го тестват.

10 минути

по националната телевизия

1200

заявките за се получиха чрез SMS към виртуален мобилен номер

Szkla
szkla

Удвояване броя на завръщащите се клиенти

Szkła.com е лидер в онлайн продажбите на очила и контактни лещи в Централна Източна Европа. Основният пазар на Szkła.com е Полша и много страни в ЕС. Основните марки на компанията са Szkła.com, електронна търговия с контактни лещи в Полша и Kodano.pl, електронна търговия с очила и верига от традиционни магазини.

Май 2018

Szkła.com подготвя над 1500 пратки с контактни лещи на ден. Марката прогнозира кога клиентът се нуждае от нов чифт. Благодарение на сътрудничеството със SMSAPI, той изпраща съобщение с информация, че трябва да бъде поръчан нов комплект. Двупосочната SMS комуникация позволява на клиентите да поръчат контактни лещи, като отговорят "Повторна-поръчка" на полученото Съобщение.

Szkła.com

Tomasz Serafin

Tomasz Serafin

Използваме SMS комуникация, за да стимулираме продажбите в Полша, Чехия, Словакия, Литва и Унгария.

Video

SMSAPI
Subaru
subaru

SMS съобщения, поддържащи XV Rally Subaru на Pleiades

Subaru Полша веднъж годишно организира "Rally of Pleiades" на много различни места в Полша. SMSAPI подкрепя Subaru Полша по време на събитието чрез SMS известия между организаторите, участниците и рали отборите.

Май 2018

XV митинг на Плеяда се проведе в края на май. 1200 фенове на марката се срещнаха и караха автомобили Subaru по различни маршрути: шосейни писти, офроуд и аматьорски.

SMSAPI

Marek Oczkowski

Marek Oczkowski

Мениджър ключови клиенти

SMSAPI поддържа Subaru Полша по време на събитието със SMS известия. Те използват SMS съобщения, за да изпращат бърза организационна информация до персонала, присъстващите и най-вече - до всички състезателни екипи, които да ги предупреждават за пътните условия.

Video

SMSAPI

Резултати

По време на събитието, благодарение на SMS съобщенията, организаторите осигуриха ясен поток на комуникация между участниците и организаторите. Всеки екип може да прочете кратко текстово съобщение, което им позволява да реагират незабавно на промените в пистата и да научат за допълнителни атракции.

Doctors in Italy
doctors-in-italy

Не търсете повече лекари, просто им изпратете съобщения

Лекарите в Италия членуват в Италианската асоциация на англоговорящите лекари, насърчаваща медицинска помощ без езикови бариери за международни пътници. Те осигуряват висококачествено цялостно здравно обслужване на пациенти от всякаква националност.

Декември 2017

Лекарите в Италия търсят комуникационно решение, което да позволи бърза медицинска помощ за пътуващите. Такава отговорност изисква незабавна комуникация, особено без Wi-Fi връзка.

Doctors in Italy

Nadia Neytcheva

Nadia Neytcheva

SMS е решил проблема с трудния достъп до Wi-Fi мрежи по време на пътуване. Пациентите могат да поискат решаваща информация като точния адрес на лекаря в града, където се намират, или къде да намерят най-близката до тях аптека.

SMSAPI

Emilia Fifielska

Emilia Fifielska

Мисля, че SMSAPI е идеалното решение за всички бизнеси, свързани с туризма, да общуват с тези, които нямат достъп до интернет. Когато пътниците се нуждаят от спешна помощ, те трябва да действат бързо и да намерят най-близкия лекар за секунди - благодарение на SMS комуникацията те винаги са в безопасност.

Doctors in Italy

Nadia Neytcheva

Nadia Neytcheva

Ние вярваме, че инструмент като SMSAPI е основен за всички дейности, свързани с туризма, за комуникация с тези, които нямат достъп до интернет.

SMSAPI
Obido
obido

Увеличете продажбите с персонализирано съдържание

Obido.pl е модерна платформа, създадена за хора, търсещи апартаменти, която анализира търсенето и предлагането и свързва разработчиците с потенциални клиенти.

Септември 2017

SMS съобщенията в индустрията за недвижими имоти са особено полезни в случай на персонализирани оферти, които клиентите търсят. Когато създавате акаунт в Obido.pl, човек отговаря на няколко важни въпроса относно параметрите за търсене, напр. размер на апартамента, местоположение, цел на покупката, вид финансиране. Благодарение на тази информация Obido.pl изготвя персонализирани оферти.

Obido

Marian Bruliński

Marian Bruliński

В ежедневната комуникация с клиента използваме чатове или имейли, в зависимост от това, кое е най-удобно. Понякога трябва да се свържем с клиентите незабавнo, например за някаква интересна промоция или уникален имот, който може да изчезне от пазара много бързо. В този случай използваме SMSAPI, защото винаги имаме смартфони с нас и този SMS може да достигне до клиента по всяко време и веднага знаем, че ще бъде прочетен.

Video

SMSAPI

Резултати

Персонализацията е ключов елемент от успешната SMS кампания. Само съобщенията, които достигат до получателя с правилното съдържание и в точното време, ще допринесат за успеха на продажбите. Obido.pl анализира нуждите на хората, които се интересуват от закупуване на имот и персонализира офертите в съответствие с тях. Благодарение на SMS комуникацията клиентите могат да реагират бързо, за да не пропуснат шанс да закупят имот.

nextbike
nextbike

Мобилни решения в Nextbike Polska

Nextbike е немска компания, която разработва и управлява обществени системи за споделяне на велосипеди. Те предлагат над 30 000 велосипеда в Полша, Германия и няколко други страни по света като САЩ, Великобритания, Нова Зеландия, Полша, Хърватия, Австрия и Швейцария.

Септември 2016

Основната цел на Nextbike Polska е да осигури мобилност на жителите в градските райони. Мобилността означава не само велосипеди, но и мобилно приложение и директна комуникация по електронна поща и SMS.

NextBike Polska

Tomasz Wojtkiewicz

Tomasz Wojtkiewicz

SMS съобщенията са един от важните елементи на нашата комуникационна система за информиране на потребителите за нашите планове, промени, новини и за разрешаване на достъпа до акаунта.

Video

SMSAPI

Резултати

SMS съобщенията могат да обслужват много функции едновременно. В случая на NextBike Polska те се използват главно за предоставяне на важна информация и като метод за упълномощаване за влизане. Пример за система за споделяне на велосипеди показва, че SMS съобщенията могат да работят паралелно с мобилното приложение и да достигат до тези, които не могат да го използват.

Mercedes-Benz Garcarek
mercedes-benz-garcarek

Изключително обслужване на клиентите в автомобилната индустрия

AutoPartner Garcarek е оторизиран търговец на автомобили на Mercedes-Benz, който вече е удостоен със званието дилър на годината в категориите леки автомобили, микробуси и камиони.

Март 2017

Основната цел на AutoPartner Garcarek е най-високото качество на потенциално и текущо обслужване на клиентите. Самият тип продукти на компанията определя вида маркетинга. Ето защо SMS се превърна в предпочитания канал за комуникация.

Mercedes-Benz Garcarek

Jarosław Żurkiewicz

Jarosław Żurkiewicz

Маркетинг специалист в Mercedes-Benz Garcarek

Поради персонализирания характер на комуникацията, текстовите съобщения до клиентите са ефективни във всяка област на нашия бизнес, както в отдела за авточасти, аксесоари, техническа информация и маркетингово съдържание.

Video

SMSAPI

Резултати

SMS съобщенията в автомобилната индустрия работят добре поради личния характер на този канал. Съобщенията достигат директно до получателя и могат лесно да бъдат персонализирани, за да предоставят подходящо съдържание за много кратко време.

iTaxi
itaxi

SMS като част от пътуването

iTaxi.pl е най-голямата платформа в Полша, свързваща пътниците с лицензирани шофьори. Тя обхваща над 150 града, с нея 10 000 шофьори могат да обслужват почти 15 милиона поляци.

Август 2017

В допълнение към системната информация iTaxi включва SMS като част от автоматизацията на маркетинга и вътрешната комуникация със системите.

iTaxi

Dawid Olszta

Dawid Olszta

В iTaxi знаем, че пътуването с такси е част от преживяването на пътника. Всъщност, когато пътникът е на почивка, пътуването му започва с такси. На първо място, ние използвахме SMS съобщенията като известие за цените. Важно - добавихме насърчение за мигриране към мобилното приложение.

Video

SMSAPI
Golf Channel Polska
golf-channel-polska

SMS поддържа спортно събитие

Присъствахме на много интересно събитие - Полско първенство по дълго шофиране 2018. Не само научихме тайните на голфа - основната ни задача беше да осигурим гладка комуникация между организаторите и присъстващите. Това са резултатите.

Август 2018

На 31 август Golf Channel Poland събра феновете на голфа на Полското първенство по дълги шосета 2018 на конната писта Służewiec във Варшава.

SMSAPI

Tomasz Budzyński

Tomasz Budzyński

Мениджър ключови клиенти

Организирането на такова събитие изисква дълга подготовка и гладка комуникация, особено в динамична спортна среда. Предложихме на организаторите да използват SMS съобщения за незабавни известия за промени, за да се гарантира, че всеки играч получава актуализации на собствените си телефони. SMS съобщенията също бяха използвани като инструмент за регистриране и потвърждаване на присъствието им.

GOLF CHANNEL

Marta Rosłaniec

Marta Rosłaniec

Manager, Golf Channel Polska

Благодарение на SMS съобщенията от SMSAPI всеки играч получи автоматизираното известие с график. Подобна информация ни помогна много по време на събитието. След шампионата също използвахме SMS съобщения, за да благодарим на присъстващите и да ги поканим да гледат обобщен филм.

Video

SMSAPI

Резултати

Всеки участник в събитие попълва формуляр за участие чрез бюлетин SMS. По време на шампионата играчите на голф получиха SMS с цялата важна информация.

Gino Rossi
gino-rossi

Маркетинг SMS като поддръжка на дребно и електронна търговия

Gino Rossi е европейска модна марка, която работи в 6 страни извън Полша. Голяма част от продажбите им се базират на онлайн магазин. За да го популяризира, Джино Роси разчита на SMS маркетинг.

Май 2016

Wojciech Chochołowicz

Wojciech Chochołowicz

Джино Роси маркетинг директор

SMS съобщението е много важен маркетингов инструмент за Джино Роси. Благодарение на тази директна и бърза комуникация ние сме в състояние да поддържаме постоянна връзка с нашите клиенти и да влияем върху обема на продажбите - особено когато искаме да обявим продажби или специални отстъпки.

Юни 2016

Marek Palka

Marek Palka

Бизнес стратегически партньор

SMS комуникацията е естествено продължение на маркетинга на марката. Джино Роси адаптира комуникацията си към предпочитанията на целевата група, затова разчитат на този директен, надежден канал.

Юли 2016

Wojciech Chochołowicz

Wojciech Chochołowicz

Джино Роси маркетинг директор

SMS маркетингът е един от най-ефективните маркетингови канали, който може значително да повлияе на цифрите на продажбите. В същото време - важно е да запомните, че най-ефективните кампании включват повече от един канал - например SMS и e-mail кампания едновременно. Този вид дейности носят най-добри резултати.

SMSAPI

Резултати

Въвеждането на SMS комуникации е видимо в данните на Google Analytics. Всяка кампания увеличава трафика на уебсайта и броя на извършените транзакции. Нещо повече, текстовите съобщения доведоха нови клиенти в магазините им.

2x

повече посещаемост на уебсайта

60%

по-голям брой сесии

88%

увеличаване на онлайн продажбите

edrone
edrone

Възстановяване на изоставена количка благодарение на SMS

Edrone е CRM система за електронна търговия, благодарение на която магазините увеличават продажбите си и увеличават конверсията. Тази социална CRM платформа ви позволява да опознаете потребители, които не финализират покупката и предлага подходящи сценарии за продажби, които влияят върху задържането на посетителите. В допълнение към полските онлайн магазини, портфолиото на edrone включва компании от над 70 страни по света.

Октомври 2017

Edrone и SMSAPI подготвят интеграция, която позволява на клиентите на edrone да включват SMS канал в сценарии за стимулиране на продажбите на изоставени колички за пазаруване.

edrone

Michał Blak

Michał Blak

Благодарение на нашите приятели от SMSAPI, електронната търговия също може да възстанови изоставени колички с помощта на SMS, напр. като изпратите текстово съобщение, за да напомните за изоставената количка с пълна информация, необходима за финализиране на покупката.

Video

SMSAPI
TEDx
tedx

Билетите са разпродадени 30 минути след изпращане на SMS кампанията

TEDx са независими събития, които могат да бъдат организирани от всеки, който получи безплатен лиценз от международната организация TED. Основната идея на събитията е да ангажира общността и да я мотивира да направи промени в живота. Ежегодно TEDxКатовице събира + 800 участници на 4 събития, за да слуша лекторите, които споделят своите идеи и вдъхновяващи примери от живота си.

Март 2018

Karola Stachowicz

Karola Stachowicz

TEDxКатовите координатор

Изискванията на GDPR ни накараха да актуализираме нашата база данни за електронни бюлетини. Искахме да включва най-ангажираните ни участници и да бъде инструментът за изграждане на собствена общност TEDxКатовице.

Април 2018

Andrzej Ogonowski

Andrzej Ogonowski

Бранд & PR директор, SMSAPI

Новите изисквания на GDPR принудиха организаторите на събития да разгледат контактите си. Новият правен регламент беше подходящ момент за изграждане на нови, качествени клиентски бази. Поради тази причина препоръчахме на TEDxКатовице да използва бизнес SMS за бюлетин и да събира телефонни номера за бъдещо съобщаване.

Май 2018

GDPR влезе в сила - базата данни на TEDxKatowice беше актуализирана до 25 май - организаторите изпратиха кампания по електронна поща до старата база данни с връзка към Newsletter SMS и поискаха името, телефонния номер и електронния адрес. Понастоящем базата данни съдържа + 500 записа и все още нараства.

Юли 2018

Първа SMS кампания - Първата SMS кампания с кратък линк към уебсайта на събитието генерира 88% CTR (съотношение на кликване) и стимулира продажбите на билети до 30 минути след кампанията.

Август 2018

Базата данни от клиентите на TEDxKatowice все още се разраства и всеки получател получава редовно линк за отказ, за ​​да се отпише от бюлетина. До днес никой не се отписва от тази комуникация - това означава, че организаторите са изградили висококачествена база данни с лоялни получатели.

SMSAPI

Резултати

Актуализацията на базата данни я направи по-ценна и ориентирана към клиентите. Организаторите използваха SMS кампании с кратък линк, за да ангажират получателите да купят билета директно от телефоните си за секунди. Понастоящем базата данни на бюлетина на TEDxКатовице съдържа повече от 500 номера, средният CTR е 44%, а продажбата на билети отнема само 30 минути.

88% CTR

от първата кампания

30 минути

да продаде всички билети

90%

присъстващи

ANSWEAR
answear

124% по-висок процент на конверсия

Answear е магазин за електронна търговия с над 200 марки и хиляди продукти в своята страница. Кампанията е създадена, за да постигне две основни цели: да привлече вниманието към специални оферти за Черен Петък и да засили разпознаваемостта на марките Medicine и Mango.

Октомври 2013

Wojciech Tomaszewski

Wojciech Tomaszewski

Главен Директор по Маркетинг и Електронна търговия

Избрахме SMSAPI, за да комуникираме с нашите клиенти по два начина - за изпращане на транзакционен тип съобщения и за съобщения с маркетингови цели.

SMSAPI

Marek Palka

Marek Palka

Бизнес стратегически партньор

Първият ход, който предприехме заедно с Answear, беше да разширим тяхната база данни с клиенти. Стартирахме нашето Facebook приложение, за да може, всеки фен от страницата на Answear да влезе и да бъде в постоянна връзка с марката.

Black Friday 2014

Сред много от успешните кампании, създадени от Answear, те имаха и специална: всички клиенти получиха SMS съобщения със специална оферта за Черен петък: 30% отстъпка за Mango и 40% отстъпка за марките Medicine. Всяко SMS съобщение съдържаше кратка връзка, пренасочваща към нашия онлайн магазин.

Ноември 2014

Wojciech Tomaszewski

Wojciech Tomaszewski

Главен Директор по Маркетинг и Електронна търговия

Избрахме да се свържем с нашите клиенти чрез SMS, защото знаем колко важно е SMS съобщението в ежедневната ни комуникация, използваме това решение няколко пъти в годината за нашите най-важни кампании. Обикновено комбинираме няколко канала, за да увеличим степента на конверсия, от опит знаем, че използването на електронна поща и SMS води до 30% по-високи приходи от кампания.

Video

SMSAPI

Резултати

SMS съобщенията бяха изпратени до 30 хиляди клиенти, близо хиляда от тях кликнаха върху линк връзката връзката и посетиха уебсайта Answear. CTR (процент на кликване) се увеличи с 3%. Процентът на потребителите, които са кликнали върху връзката "процент на реализация" е най-доброто доказателство за успеха на кампанията. Процентът е бил 124% по-висок от всеки друг маркетингов канал.

30 000

съобщенията са изпратени

3%

процент на кликване

124%

по-висок процент на конверсия в сравнение с други канали

Qpony
qpony

180 персонализирани оферти на ден

Много собственици на магазини в търговски центрове се чудят: Как мога да насоча вниманието на клиентите, така че те да посетят магазина ми? Отговорът е лесен - подгответе интересна и креативна оферта за отстъпка, като Qpony. Qpony е популярно приложение за споделяне на информация за всички налични в момента отстъпки.

Май 2015

Клиентите в търговските центрове бяха информирани за наличните в момента отстъпки благодарение на приложението Qpony. За да привлече вниманието на онези, които все още не са имали възможност да се запознаят с него, компанията подготви специална маркетингова кампания.

SMSAPI

Marek Palka

Marek Palka

Бизнес стратегически партньор

Беше стахотна идея да изпратим кодовете за отстъпка със SMS, защото клентите в търговския център имаха мобилни телефони в себе си. Ето защо те получиха и прочетоха SMS-а едновременно.

SMSAPI

QPONY

В този случай изпращането на SMS, беше ключово да постигнем главната цел - Използване на кодове за отсъпка в магазина.

SMSAPI

Резултати

Кампанията продължи 10 дни. Близо 180 съобщения с персонализирани и уникални кодове за отстъпки бяха изпращани на клиентите ежедневно. В резултат, 80% от магазините в търговските центрове бяха доволни от кампанията и изразиха желание да я повторят.

10

дни на кампанията

1800

съобщения изпратени през 10 дни

80%

търговските центрове за удовлетворени от кампанията

Reserved
reserved

3/10 от кодовете за отстъпка са използвани

Кампанията за резервации беше стартирана от интерактивната агенция zjednoczenie.com. Тяхната главна цел беше да подпомогнат продажбите в магазините, да спечелят последователи във Фейсбук и да разширят клиентската си база данни.

Март 2012

Главната цел на Reserved беше да популяризира кодовете за отстъпка за техните клиенти изполвайки два канала : e-mail и Фейсбук. За да ги използват, клиентите трябва да посетят един от магазините с разпечатан екземпляр.

SMSAPI

Dorota Wójcik

Dorota Wójcik

Мениджър ключови клиенти

При създаването на кампанията, агенцията отбеляза, че хартиените кодове може да не са добро решение за всеки. Те решиха да включат допълнителна опция с SMS кодове.

RESERVED

Участниците могат да получат кодовете за отстъпка чрез 2 различни канала. Чрез регистрация във Фейсбук или получавайки SMS за 25% отстъпка в магазина.

SMSAPI

В кампанията имаше някoлко ключови показатели за успех - SMS съобщенията зададоха ритъма на кампанията и премахнаха ограничението на отпечатаните кодове за отстъпки и проблемите с приложението.

SMSAPI

Резултати

Кампанията беше успешна благодарение на SMS съобщенията, които свързваха много различни канали за комуникация - електронна поща, Фейсбук и пазаруване офлайн. По време на кампанията страницата във Фейсбук беше харесана от 107 хиляди потребителя, а базата данни се увеличи с 77 хиляди абонати. Но най-голямото постижение е процентът на покупки с ваучери - 37,59% от всички клиенти са ги използвали, докато са били в магазина. Повече от 3 на всеки 10 участници се решиха на покупка благодарение на нея.

107 000

допълнителни последователи във Фейсбук

77 000

допълнителни абонати за бюлетина

37,59%

коефициент на използване на купони

3 от 10

участници използвали купони в магазина

CardioWatch
cardio-watch

1200 нови потребители за 10 минути

CardioWatch е приложение, създадено да измерва и анализира сърдечни проблеми. Главната цел на кампанията е да привлече вниманието на потенциалните му ползватели, чрез популярна сутрешна телевизионна програма.

Септември 2015

Оскар Кивич, основател на CardioWatch, беше поканен да говори за неговата идеяа в много популярно сутрешно предаване по националната телевизия.

SMSAPI

Jan Wieczorkiewicz

Jan Wieczorkiewicz

COO

Един ден получих изненадващо телефонно обаждане. Момчетата от CardioWatch ми се обадиха със специална молба: Те знаеха че Оскар ще говори за приложението по назционалната телевизия приблизително в 8:25, така че те се нуждаеха от виртуален мобилен номер за този повод. Ние организирахме нещата само за няколко минути.

Септември 2015

Oskar помоли зрителите да се запишат за безплатен тест за CardioWatch чрез SMS – просто да изпратят съобщение с текст "YES" на кратък номер 4488.

Video

SMSAPI

Резултати

CardioWatch беше в ефир за приблизително 10 минути. По време на програмата броят на SMS-ите се увеличи много бързо . В крайна сметка приложението спечели 1200 нови потребители, желаещи да го тестват.

10 минути

по националната телевизия

1200

заявките за се получиха чрез SMS към виртуален мобилен номер

Споделете Вашата история

Ако искате да споделите своята успешна SMS история, свържете се с нас!

Контакт

Регистрирайте се безплатно

Регистрирайте се за 30 секунди и получете безплатен SMS за начало!

Създайте акаунт