Удвояване броя на завръщащите се клиенти
Szkła.com е лидер в онлайн продажбите на очила и контактни лещи в Централна Източна Европа. Основният пазар на Szkła.com е Полша и много страни в ЕС. Основните марки на компанията са Szkła.com, електронна търговия с контактни лещи в Полша и Kodano.pl, електронна търговия с очила и верига от традиционни магазини.
Май 2018
Szkła.com подготвя над 1500 пратки с контактни лещи на ден. Марката прогнозира кога клиентът се нуждае от нов чифт. Благодарение на сътрудничеството със SMSAPI, той изпраща съобщение с информация, че трябва да бъде поръчан нов комплект. Двупосочната SMS комуникация позволява на клиентите да поръчат контактни лещи, като отговорят "Повторна-поръчка" на полученото Съобщение.
Szkła.com
Tomasz Serafin
Използваме SMS комуникация, за да стимулираме продажбите в Полша, Чехия, Словакия, Литва и Унгария.
Video
SMS съобщения, поддържащи XV Rally Subaru на Pleiades
Subaru Полша веднъж годишно организира "Rally of Pleiades" на много различни места в Полша. SMSAPI подкрепя Subaru Полша по време на събитието чрез SMS известия между организаторите, участниците и рали отборите.
Май 2018
XV митинг на Плеяда се проведе в края на май. 1200 фенове на марката се срещнаха и караха автомобили Subaru по различни маршрути: шосейни писти, офроуд и аматьорски.
SMSAPI
Marek Oczkowski
Мениджър ключови клиенти
SMSAPI поддържа Subaru Полша по време на събитието със SMS известия. Те използват SMS съобщения, за да изпращат бърза организационна информация до персонала, присъстващите и най-вече - до всички състезателни екипи, които да ги предупреждават за пътните условия.
Video
Резултати
По време на събитието, благодарение на SMS съобщенията, организаторите осигуриха ясен поток на комуникация между участниците и организаторите. Всеки екип може да прочете кратко текстово съобщение, което им позволява да реагират незабавно на промените в пистата и да научат за допълнителни атракции.
Не търсете повече лекари, просто им изпратете съобщения
Лекарите в Италия членуват в Италианската асоциация на англоговорящите лекари, насърчаваща медицинска помощ без езикови бариери за международни пътници. Те осигуряват висококачествено цялостно здравно обслужване на пациенти от всякаква националност.
Декември 2017
Лекарите в Италия търсят комуникационно решение, което да позволи бърза медицинска помощ за пътуващите. Такава отговорност изисква незабавна комуникация, особено без Wi-Fi връзка.
Doctors in Italy
Nadia Neytcheva
SMS е решил проблема с трудния достъп до Wi-Fi мрежи по време на пътуване. Пациентите могат да поискат решаваща информация като точния адрес на лекаря в града, където се намират, или къде да намерят най-близката до тях аптека.
SMSAPI
Emilia Fifielska
Мисля, че SMSAPI е идеалното решение за всички бизнеси, свързани с туризма, да общуват с тези, които нямат достъп до интернет. Когато пътниците се нуждаят от спешна помощ, те трябва да действат бързо и да намерят най-близкия лекар за секунди - благодарение на SMS комуникацията те винаги са в безопасност.
Doctors in Italy
Nadia Neytcheva
Ние вярваме, че инструмент като SMSAPI е основен за всички дейности, свързани с туризма, за комуникация с тези, които нямат достъп до интернет.
Увеличете продажбите с персонализирано съдържание
Obido.pl е модерна платформа, създадена за хора, търсещи апартаменти, която анализира търсенето и предлагането и свързва разработчиците с потенциални клиенти.
Септември 2017
SMS съобщенията в индустрията за недвижими имоти са особено полезни в случай на персонализирани оферти, които клиентите търсят. Когато създавате акаунт в Obido.pl, човек отговаря на няколко важни въпроса относно параметрите за търсене, напр. размер на апартамента, местоположение, цел на покупката, вид финансиране. Благодарение на тази информация Obido.pl изготвя персонализирани оферти.
Obido
Marian Bruliński
В ежедневната комуникация с клиента използваме чатове или имейли, в зависимост от това, кое е най-удобно. Понякога трябва да се свържем с клиентите незабавнo, например за някаква интересна промоция или уникален имот, който може да изчезне от пазара много бързо. В този случай използваме SMSAPI, защото винаги имаме смартфони с нас и този SMS може да достигне до клиента по всяко време и веднага знаем, че ще бъде прочетен.
Video
Резултати
Персонализацията е ключов елемент от успешната SMS кампания. Само съобщенията, които достигат до получателя с правилното съдържание и в точното време, ще допринесат за успеха на продажбите. Obido.pl анализира нуждите на хората, които се интересуват от закупуване на имот и персонализира офертите в съответствие с тях. Благодарение на SMS комуникацията клиентите могат да реагират бързо, за да не пропуснат шанс да закупят имот.
Мобилни решения в Nextbike Polska
Nextbike е немска компания, която разработва и управлява обществени системи за споделяне на велосипеди. Те предлагат над 30 000 велосипеда в Полша, Германия и няколко други страни по света като САЩ, Великобритания, Нова Зеландия, Полша, Хърватия, Австрия и Швейцария.
Септември 2016
Основната цел на Nextbike Polska е да осигури мобилност на жителите в градските райони. Мобилността означава не само велосипеди, но и мобилно приложение и директна комуникация по електронна поща и SMS.
NextBike Polska
Tomasz Wojtkiewicz
SMS съобщенията са един от важните елементи на нашата комуникационна система за информиране на потребителите за нашите планове, промени, новини и за разрешаване на достъпа до акаунта.
Video
Резултати
SMS съобщенията могат да обслужват много функции едновременно. В случая на NextBike Polska те се използват главно за предоставяне на важна информация и като метод за упълномощаване за влизане. Пример за система за споделяне на велосипеди показва, че SMS съобщенията могат да работят паралелно с мобилното приложение и да достигат до тези, които не могат да го използват.
Изключително обслужване на клиентите в автомобилната индустрия
AutoPartner Garcarek е оторизиран търговец на автомобили на Mercedes-Benz, който вече е удостоен със званието дилър на годината в категориите леки автомобили, микробуси и камиони.
Март 2017
Основната цел на AutoPartner Garcarek е най-високото качество на потенциално и текущо обслужване на клиентите. Самият тип продукти на компанията определя вида маркетинга. Ето защо SMS се превърна в предпочитания канал за комуникация.
Mercedes-Benz Garcarek
Jarosław Żurkiewicz
Маркетинг специалист в Mercedes-Benz Garcarek
Поради персонализирания характер на комуникацията, текстовите съобщения до клиентите са ефективни във всяка област на нашия бизнес, както в отдела за авточасти, аксесоари, техническа информация и маркетингово съдържание.
Video
Резултати
SMS съобщенията в автомобилната индустрия работят добре поради личния характер на този канал. Съобщенията достигат директно до получателя и могат лесно да бъдат персонализирани, за да предоставят подходящо съдържание за много кратко време.
SMS като част от пътуването
iTaxi.pl е най-голямата платформа в Полша, свързваща пътниците с лицензирани шофьори. Тя обхваща над 150 града, с нея 10 000 шофьори могат да обслужват почти 15 милиона поляци.
Август 2017
В допълнение към системната информация iTaxi включва SMS като част от автоматизацията на маркетинга и вътрешната комуникация със системите.
iTaxi
Dawid Olszta
В iTaxi знаем, че пътуването с такси е част от преживяването на пътника. Всъщност, когато пътникът е на почивка, пътуването му започва с такси. На първо място, ние използвахме SMS съобщенията като известие за цените. Важно - добавихме насърчение за мигриране към мобилното приложение.
Video
SMS поддържа спортно събитие
Присъствахме на много интересно събитие - Полско първенство по дълго шофиране 2018. Не само научихме тайните на голфа - основната ни задача беше да осигурим гладка комуникация между организаторите и присъстващите. Това са резултатите.
Август 2018
На 31 август Golf Channel Poland събра феновете на голфа на Полското първенство по дълги шосета 2018 на конната писта Służewiec във Варшава.
SMSAPI
Tomasz Budzyński
Мениджър ключови клиенти
Организирането на такова събитие изисква дълга подготовка и гладка комуникация, особено в динамична спортна среда. Предложихме на организаторите да използват SMS съобщения за незабавни известия за промени, за да се гарантира, че всеки играч получава актуализации на собствените си телефони. SMS съобщенията също бяха използвани като инструмент за регистриране и потвърждаване на присъствието им.
GOLF CHANNEL
Marta Rosłaniec
Manager, Golf Channel Polska
Благодарение на SMS съобщенията от SMSAPI всеки играч получи автоматизираното известие с график. Подобна информация ни помогна много по време на събитието. След шампионата също използвахме SMS съобщения, за да благодарим на присъстващите и да ги поканим да гледат обобщен филм.
Video
Резултати
Всеки участник в събитие попълва формуляр за участие чрез бюлетин SMS. По време на шампионата играчите на голф получиха SMS с цялата важна информация.
Маркетинг SMS като поддръжка на дребно и електронна търговия
Gino Rossi е европейска модна марка, която работи в 6 страни извън Полша. Голяма част от продажбите им се базират на онлайн магазин. За да го популяризира, Джино Роси разчита на SMS маркетинг.
Май 2016
Wojciech Chochołowicz
Джино Роси маркетинг директор
SMS съобщението е много важен маркетингов инструмент за Джино Роси. Благодарение на тази директна и бърза комуникация ние сме в състояние да поддържаме постоянна връзка с нашите клиенти и да влияем върху обема на продажбите - особено когато искаме да обявим продажби или специални отстъпки.
Юни 2016
Marek Palka
Бизнес стратегически партньор
SMS комуникацията е естествено продължение на маркетинга на марката. Джино Роси адаптира комуникацията си към предпочитанията на целевата група, затова разчитат на този директен, надежден канал.
Юли 2016
Wojciech Chochołowicz
Джино Роси маркетинг директор
SMS маркетингът е един от най-ефективните маркетингови канали, който може значително да повлияе на цифрите на продажбите. В същото време - важно е да запомните, че най-ефективните кампании включват повече от един канал - например SMS и e-mail кампания едновременно. Този вид дейности носят най-добри резултати.
Резултати
Въвеждането на SMS комуникации е видимо в данните на Google Analytics. Всяка кампания увеличава трафика на уебсайта и броя на извършените транзакции. Нещо повече, текстовите съобщения доведоха нови клиенти в магазините им.
2x
повече посещаемост на уебсайта
60%
по-голям брой сесии
88%
увеличаване на онлайн продажбите
Възстановяване на изоставена количка благодарение на SMS
Edrone е CRM система за електронна търговия, благодарение на която магазините увеличават продажбите си и увеличават конверсията. Тази социална CRM платформа ви позволява да опознаете потребители, които не финализират покупката и предлага подходящи сценарии за продажби, които влияят върху задържането на посетителите. В допълнение към полските онлайн магазини, портфолиото на edrone включва компании от над 70 страни по света.
Октомври 2017
Edrone и SMSAPI подготвят интеграция, която позволява на клиентите на edrone да включват SMS канал в сценарии за стимулиране на продажбите на изоставени колички за пазаруване.
edrone
Michał Blak
Благодарение на нашите приятели от SMSAPI, електронната търговия също може да възстанови изоставени колички с помощта на SMS, напр. като изпратите текстово съобщение, за да напомните за изоставената количка с пълна информация, необходима за финализиране на покупката.
Video
Билетите са разпродадени 30 минути след изпращане на SMS кампанията
TEDx са независими събития, които могат да бъдат организирани от всеки, който получи безплатен лиценз от международната организация TED. Основната идея на събитията е да ангажира общността и да я мотивира да направи промени в живота. Ежегодно TEDxКатовице събира + 800 участници на 4 събития, за да слуша лекторите, които споделят своите идеи и вдъхновяващи примери от живота си.
Март 2018
Karola Stachowicz
TEDxКатовите координатор
Изискванията на GDPR ни накараха да актуализираме нашата база данни за електронни бюлетини. Искахме да включва най-ангажираните ни участници и да бъде инструментът за изграждане на собствена общност TEDxКатовице.
Април 2018
Andrzej Ogonowski
Бранд & PR директор, SMSAPI
Новите изисквания на GDPR принудиха организаторите на събития да разгледат контактите си. Новият правен регламент беше подходящ момент за изграждане на нови, качествени клиентски бази. Поради тази причина препоръчахме на TEDxКатовице да използва бизнес SMS за бюлетин и да събира телефонни номера за бъдещо съобщаване.
Май 2018
GDPR влезе в сила - базата данни на TEDxKatowice беше актуализирана до 25 май - организаторите изпратиха кампания по електронна поща до старата база данни с връзка към Newsletter SMS и поискаха името, телефонния номер и електронния адрес. Понастоящем базата данни съдържа + 500 записа и все още нараства.
Юли 2018
Първа SMS кампания - Първата SMS кампания с кратък линк към уебсайта на събитието генерира 88% CTR (съотношение на кликване) и стимулира продажбите на билети до 30 минути след кампанията.
Август 2018
Базата данни от клиентите на TEDxKatowice все още се разраства и всеки получател получава редовно линк за отказ, за да се отпише от бюлетина. До днес никой не се отписва от тази комуникация - това означава, че организаторите са изградили висококачествена база данни с лоялни получатели.
Резултати
Актуализацията на базата данни я направи по-ценна и ориентирана към клиентите. Организаторите използваха SMS кампании с кратък линк, за да ангажират получателите да купят билета директно от телефоните си за секунди. Понастоящем базата данни на бюлетина на TEDxКатовице съдържа повече от 500 номера, средният CTR е 44%, а продажбата на билети отнема само 30 минути.
88% CTR
от първата кампания
30 минути
да продаде всички билети
90%
присъстващи
124% по-висок процент на конверсия
Answear е магазин за електронна търговия с над 200 марки и хиляди продукти в своята страница. Кампанията е създадена, за да постигне две основни цели: да привлече вниманието към специални оферти за Черен Петък и да засили разпознаваемостта на марките Medicine и Mango.
Октомври 2013
Wojciech Tomaszewski
Главен Директор по Маркетинг и Електронна търговия
Избрахме SMSAPI, за да комуникираме с нашите клиенти по два начина - за изпращане на транзакционен тип съобщения и за съобщения с маркетингови цели.
SMSAPI
Marek Palka
Бизнес стратегически партньор
Първият ход, който предприехме заедно с Answear, беше да разширим тяхната база данни с клиенти. Стартирахме нашето Facebook приложение, за да може, всеки фен от страницата на Answear да влезе и да бъде в постоянна връзка с марката.
Black Friday 2014
Сред много от успешните кампании, създадени от Answear, те имаха и специална: всички клиенти получиха SMS съобщения със специална оферта за Черен петък: 30% отстъпка за Mango и 40% отстъпка за марките Medicine. Всяко SMS съобщение съдържаше кратка връзка, пренасочваща към нашия онлайн магазин.
Ноември 2014
Wojciech Tomaszewski
Главен Директор по Маркетинг и Електронна търговия
Избрахме да се свържем с нашите клиенти чрез SMS, защото знаем колко важно е SMS съобщението в ежедневната ни комуникация, използваме това решение няколко пъти в годината за нашите най-важни кампании. Обикновено комбинираме няколко канала, за да увеличим степента на конверсия, от опит знаем, че използването на електронна поща и SMS води до 30% по-високи приходи от кампания.
Video
Резултати
SMS съобщенията бяха изпратени до 30 хиляди клиенти, близо хиляда от тях кликнаха върху линк връзката връзката и посетиха уебсайта Answear. CTR (процент на кликване) се увеличи с 3%. Процентът на потребителите, които са кликнали върху връзката "процент на реализация" е най-доброто доказателство за успеха на кампанията. Процентът е бил 124% по-висок от всеки друг маркетингов канал.
30 000
съобщенията са изпратени
3%
процент на кликване
124%
по-висок процент на конверсия в сравнение с други канали
180 персонализирани оферти на ден
Много собственици на магазини в търговски центрове се чудят: Как мога да насоча вниманието на клиентите, така че те да посетят магазина ми? Отговорът е лесен - подгответе интересна и креативна оферта за отстъпка, като Qpony. Qpony е популярно приложение за споделяне на информация за всички налични в момента отстъпки.
Май 2015
Клиентите в търговските центрове бяха информирани за наличните в момента отстъпки благодарение на приложението Qpony. За да привлече вниманието на онези, които все още не са имали възможност да се запознаят с него, компанията подготви специална маркетингова кампания.
SMSAPI
Marek Palka
Бизнес стратегически партньор
Беше стахотна идея да изпратим кодовете за отстъпка със SMS, защото клентите в търговския център имаха мобилни телефони в себе си. Ето защо те получиха и прочетоха SMS-а едновременно.
SMSAPI
QPONY
В този случай изпращането на SMS, беше ключово да постигнем главната цел - Използване на кодове за отсъпка в магазина.
Резултати
Кампанията продължи 10 дни. Близо 180 съобщения с персонализирани и уникални кодове за отстъпки бяха изпращани на клиентите ежедневно. В резултат, 80% от магазините в търговските центрове бяха доволни от кампанията и изразиха желание да я повторят.
10
дни на кампанията
1800
съобщения изпратени през 10 дни
80%
търговските центрове за удовлетворени от кампанията
3/10 от кодовете за отстъпка са използвани
Кампанията за резервации беше стартирана от интерактивната агенция zjednoczenie.com. Тяхната главна цел беше да подпомогнат продажбите в магазините, да спечелят последователи във Фейсбук и да разширят клиентската си база данни.
Март 2012
Главната цел на Reserved беше да популяризира кодовете за отстъпка за техните клиенти изполвайки два канала : e-mail и Фейсбук. За да ги използват, клиентите трябва да посетят един от магазините с разпечатан екземпляр.
SMSAPI
Dorota Wójcik
Мениджър ключови клиенти
При създаването на кампанията, агенцията отбеляза, че хартиените кодове може да не са добро решение за всеки. Те решиха да включат допълнителна опция с SMS кодове.
RESERVED
Участниците могат да получат кодовете за отстъпка чрез 2 различни канала. Чрез регистрация във Фейсбук или получавайки SMS за 25% отстъпка в магазина.
SMSAPI
В кампанията имаше някoлко ключови показатели за успех - SMS съобщенията зададоха ритъма на кампанията и премахнаха ограничението на отпечатаните кодове за отстъпки и проблемите с приложението.
Резултати
Кампанията беше успешна благодарение на SMS съобщенията, които свързваха много различни канали за комуникация - електронна поща, Фейсбук и пазаруване офлайн. По време на кампанията страницата във Фейсбук беше харесана от 107 хиляди потребителя, а базата данни се увеличи с 77 хиляди абонати. Но най-голямото постижение е процентът на покупки с ваучери - 37,59% от всички клиенти са ги използвали, докато са били в магазина. Повече от 3 на всеки 10 участници се решиха на покупка благодарение на нея.
107 000
допълнителни последователи във Фейсбук
77 000
допълнителни абонати за бюлетина
37,59%
коефициент на използване на купони
3 от 10
участници използвали купони в магазина
1200 нови потребители за 10 минути
CardioWatch е приложение, създадено да измерва и анализира сърдечни проблеми. Главната цел на кампанията е да привлече вниманието на потенциалните му ползватели, чрез популярна сутрешна телевизионна програма.
Септември 2015
Оскар Кивич, основател на CardioWatch, беше поканен да говори за неговата идеяа в много популярно сутрешно предаване по националната телевизия.
SMSAPI
Jan Wieczorkiewicz
COO
Един ден получих изненадващо телефонно обаждане. Момчетата от CardioWatch ми се обадиха със специална молба: Те знаеха че Оскар ще говори за приложението по назционалната телевизия приблизително в 8:25, така че те се нуждаеха от виртуален мобилен номер за този повод. Ние организирахме нещата само за няколко минути.
Септември 2015
Oskar помоли зрителите да се запишат за безплатен тест за CardioWatch чрез SMS – просто да изпратят съобщение с текст "YES" на кратък номер 4488.
Video
Резултати
CardioWatch беше в ефир за приблизително 10 минути. По време на програмата броят на SMS-ите се увеличи много бързо . В крайна сметка приложението спечели 1200 нови потребители, желаещи да го тестват.
10 минути
по националната телевизия
1200
заявките за се получиха чрез SMS към виртуален мобилен номер
Удвояване броя на завръщащите се клиенти
Szkła.com е лидер в онлайн продажбите на очила и контактни лещи в Централна Източна Европа. Основният пазар на Szkła.com е Полша и много страни в ЕС. Основните марки на компанията са Szkła.com, електронна търговия с контактни лещи в Полша и Kodano.pl, електронна търговия с очила и верига от традиционни магазини.
Май 2018
Szkła.com подготвя над 1500 пратки с контактни лещи на ден. Марката прогнозира кога клиентът се нуждае от нов чифт. Благодарение на сътрудничеството със SMSAPI, той изпраща съобщение с информация, че трябва да бъде поръчан нов комплект. Двупосочната SMS комуникация позволява на клиентите да поръчат контактни лещи, като отговорят "Повторна-поръчка" на полученото Съобщение.
Szkła.com
Tomasz Serafin
Използваме SMS комуникация, за да стимулираме продажбите в Полша, Чехия, Словакия, Литва и Унгария.
Video
SMS съобщения, поддържащи XV Rally Subaru на Pleiades
Subaru Полша веднъж годишно организира "Rally of Pleiades" на много различни места в Полша. SMSAPI подкрепя Subaru Полша по време на събитието чрез SMS известия между организаторите, участниците и рали отборите.
Май 2018
XV митинг на Плеяда се проведе в края на май. 1200 фенове на марката се срещнаха и караха автомобили Subaru по различни маршрути: шосейни писти, офроуд и аматьорски.
SMSAPI
Marek Oczkowski
Мениджър ключови клиенти
SMSAPI поддържа Subaru Полша по време на събитието със SMS известия. Те използват SMS съобщения, за да изпращат бърза организационна информация до персонала, присъстващите и най-вече - до всички състезателни екипи, които да ги предупреждават за пътните условия.
Video
Резултати
По време на събитието, благодарение на SMS съобщенията, организаторите осигуриха ясен поток на комуникация между участниците и организаторите. Всеки екип може да прочете кратко текстово съобщение, което им позволява да реагират незабавно на промените в пистата и да научат за допълнителни атракции.
Не търсете повече лекари, просто им изпратете съобщения
Лекарите в Италия членуват в Италианската асоциация на англоговорящите лекари, насърчаваща медицинска помощ без езикови бариери за международни пътници. Те осигуряват висококачествено цялостно здравно обслужване на пациенти от всякаква националност.
Декември 2017
Лекарите в Италия търсят комуникационно решение, което да позволи бърза медицинска помощ за пътуващите. Такава отговорност изисква незабавна комуникация, особено без Wi-Fi връзка.
Doctors in Italy
Nadia Neytcheva
SMS е решил проблема с трудния достъп до Wi-Fi мрежи по време на пътуване. Пациентите могат да поискат решаваща информация като точния адрес на лекаря в града, където се намират, или къде да намерят най-близката до тях аптека.
SMSAPI
Emilia Fifielska
Мисля, че SMSAPI е идеалното решение за всички бизнеси, свързани с туризма, да общуват с тези, които нямат достъп до интернет. Когато пътниците се нуждаят от спешна помощ, те трябва да действат бързо и да намерят най-близкия лекар за секунди - благодарение на SMS комуникацията те винаги са в безопасност.
Doctors in Italy
Nadia Neytcheva
Ние вярваме, че инструмент като SMSAPI е основен за всички дейности, свързани с туризма, за комуникация с тези, които нямат достъп до интернет.
Увеличете продажбите с персонализирано съдържание
Obido.pl е модерна платформа, създадена за хора, търсещи апартаменти, която анализира търсенето и предлагането и свързва разработчиците с потенциални клиенти.
Септември 2017
SMS съобщенията в индустрията за недвижими имоти са особено полезни в случай на персонализирани оферти, които клиентите търсят. Когато създавате акаунт в Obido.pl, човек отговаря на няколко важни въпроса относно параметрите за търсене, напр. размер на апартамента, местоположение, цел на покупката, вид финансиране. Благодарение на тази информация Obido.pl изготвя персонализирани оферти.
Obido
Marian Bruliński
В ежедневната комуникация с клиента използваме чатове или имейли, в зависимост от това, кое е най-удобно. Понякога трябва да се свържем с клиентите незабавнo, например за някаква интересна промоция или уникален имот, който може да изчезне от пазара много бързо. В този случай използваме SMSAPI, защото винаги имаме смартфони с нас и този SMS може да достигне до клиента по всяко време и веднага знаем, че ще бъде прочетен.
Video
Резултати
Персонализацията е ключов елемент от успешната SMS кампания. Само съобщенията, които достигат до получателя с правилното съдържание и в точното време, ще допринесат за успеха на продажбите. Obido.pl анализира нуждите на хората, които се интересуват от закупуване на имот и персонализира офертите в съответствие с тях. Благодарение на SMS комуникацията клиентите могат да реагират бързо, за да не пропуснат шанс да закупят имот.
Мобилни решения в Nextbike Polska
Nextbike е немска компания, която разработва и управлява обществени системи за споделяне на велосипеди. Те предлагат над 30 000 велосипеда в Полша, Германия и няколко други страни по света като САЩ, Великобритания, Нова Зеландия, Полша, Хърватия, Австрия и Швейцария.
Септември 2016
Основната цел на Nextbike Polska е да осигури мобилност на жителите в градските райони. Мобилността означава не само велосипеди, но и мобилно приложение и директна комуникация по електронна поща и SMS.
NextBike Polska
Tomasz Wojtkiewicz
SMS съобщенията са един от важните елементи на нашата комуникационна система за информиране на потребителите за нашите планове, промени, новини и за разрешаване на достъпа до акаунта.
Video
Резултати
SMS съобщенията могат да обслужват много функции едновременно. В случая на NextBike Polska те се използват главно за предоставяне на важна информация и като метод за упълномощаване за влизане. Пример за система за споделяне на велосипеди показва, че SMS съобщенията могат да работят паралелно с мобилното приложение и да достигат до тези, които не могат да го използват.
Изключително обслужване на клиентите в автомобилната индустрия
AutoPartner Garcarek е оторизиран търговец на автомобили на Mercedes-Benz, който вече е удостоен със званието дилър на годината в категориите леки автомобили, микробуси и камиони.
Март 2017
Основната цел на AutoPartner Garcarek е най-високото качество на потенциално и текущо обслужване на клиентите. Самият тип продукти на компанията определя вида маркетинга. Ето защо SMS се превърна в предпочитания канал за комуникация.
Mercedes-Benz Garcarek
Jarosław Żurkiewicz
Маркетинг специалист в Mercedes-Benz Garcarek
Поради персонализирания характер на комуникацията, текстовите съобщения до клиентите са ефективни във всяка област на нашия бизнес, както в отдела за авточасти, аксесоари, техническа информация и маркетингово съдържание.
Video
Резултати
SMS съобщенията в автомобилната индустрия работят добре поради личния характер на този канал. Съобщенията достигат директно до получателя и могат лесно да бъдат персонализирани, за да предоставят подходящо съдържание за много кратко време.
SMS като част от пътуването
iTaxi.pl е най-голямата платформа в Полша, свързваща пътниците с лицензирани шофьори. Тя обхваща над 150 града, с нея 10 000 шофьори могат да обслужват почти 15 милиона поляци.
Август 2017
В допълнение към системната информация iTaxi включва SMS като част от автоматизацията на маркетинга и вътрешната комуникация със системите.
iTaxi
Dawid Olszta
В iTaxi знаем, че пътуването с такси е част от преживяването на пътника. Всъщност, когато пътникът е на почивка, пътуването му започва с такси. На първо място, ние използвахме SMS съобщенията като известие за цените. Важно - добавихме насърчение за мигриране към мобилното приложение.
Video
SMS поддържа спортно събитие
Присъствахме на много интересно събитие - Полско първенство по дълго шофиране 2018. Не само научихме тайните на голфа - основната ни задача беше да осигурим гладка комуникация между организаторите и присъстващите. Това са резултатите.
Август 2018
На 31 август Golf Channel Poland събра феновете на голфа на Полското първенство по дълги шосета 2018 на конната писта Służewiec във Варшава.
SMSAPI
Tomasz Budzyński
Мениджър ключови клиенти
Организирането на такова събитие изисква дълга подготовка и гладка комуникация, особено в динамична спортна среда. Предложихме на организаторите да използват SMS съобщения за незабавни известия за промени, за да се гарантира, че всеки играч получава актуализации на собствените си телефони. SMS съобщенията също бяха използвани като инструмент за регистриране и потвърждаване на присъствието им.
GOLF CHANNEL
Marta Rosłaniec
Manager, Golf Channel Polska
Благодарение на SMS съобщенията от SMSAPI всеки играч получи автоматизираното известие с график. Подобна информация ни помогна много по време на събитието. След шампионата също използвахме SMS съобщения, за да благодарим на присъстващите и да ги поканим да гледат обобщен филм.
Video
Резултати
Всеки участник в събитие попълва формуляр за участие чрез бюлетин SMS. По време на шампионата играчите на голф получиха SMS с цялата важна информация.
Маркетинг SMS като поддръжка на дребно и електронна търговия
Gino Rossi е европейска модна марка, която работи в 6 страни извън Полша. Голяма част от продажбите им се базират на онлайн магазин. За да го популяризира, Джино Роси разчита на SMS маркетинг.
Май 2016
Wojciech Chochołowicz
Джино Роси маркетинг директор
SMS съобщението е много важен маркетингов инструмент за Джино Роси. Благодарение на тази директна и бърза комуникация ние сме в състояние да поддържаме постоянна връзка с нашите клиенти и да влияем върху обема на продажбите - особено когато искаме да обявим продажби или специални отстъпки.
Юни 2016
Marek Palka
Бизнес стратегически партньор
SMS комуникацията е естествено продължение на маркетинга на марката. Джино Роси адаптира комуникацията си към предпочитанията на целевата група, затова разчитат на този директен, надежден канал.
Юли 2016
Wojciech Chochołowicz
Джино Роси маркетинг директор
SMS маркетингът е един от най-ефективните маркетингови канали, който може значително да повлияе на цифрите на продажбите. В същото време - важно е да запомните, че най-ефективните кампании включват повече от един канал - например SMS и e-mail кампания едновременно. Този вид дейности носят най-добри резултати.
Резултати
Въвеждането на SMS комуникации е видимо в данните на Google Analytics. Всяка кампания увеличава трафика на уебсайта и броя на извършените транзакции. Нещо повече, текстовите съобщения доведоха нови клиенти в магазините им.
2x
повече посещаемост на уебсайта
60%
по-голям брой сесии
88%
увеличаване на онлайн продажбите
Възстановяване на изоставена количка благодарение на SMS
Edrone е CRM система за електронна търговия, благодарение на която магазините увеличават продажбите си и увеличават конверсията. Тази социална CRM платформа ви позволява да опознаете потребители, които не финализират покупката и предлага подходящи сценарии за продажби, които влияят върху задържането на посетителите. В допълнение към полските онлайн магазини, портфолиото на edrone включва компании от над 70 страни по света.
Октомври 2017
Edrone и SMSAPI подготвят интеграция, която позволява на клиентите на edrone да включват SMS канал в сценарии за стимулиране на продажбите на изоставени колички за пазаруване.
edrone
Michał Blak
Благодарение на нашите приятели от SMSAPI, електронната търговия също може да възстанови изоставени колички с помощта на SMS, напр. като изпратите текстово съобщение, за да напомните за изоставената количка с пълна информация, необходима за финализиране на покупката.
Video
Билетите са разпродадени 30 минути след изпращане на SMS кампанията
TEDx са независими събития, които могат да бъдат организирани от всеки, който получи безплатен лиценз от международната организация TED. Основната идея на събитията е да ангажира общността и да я мотивира да направи промени в живота. Ежегодно TEDxКатовице събира + 800 участници на 4 събития, за да слуша лекторите, които споделят своите идеи и вдъхновяващи примери от живота си.
Март 2018
Karola Stachowicz
TEDxКатовите координатор
Изискванията на GDPR ни накараха да актуализираме нашата база данни за електронни бюлетини. Искахме да включва най-ангажираните ни участници и да бъде инструментът за изграждане на собствена общност TEDxКатовице.
Април 2018
Andrzej Ogonowski
Бранд & PR директор, SMSAPI
Новите изисквания на GDPR принудиха организаторите на събития да разгледат контактите си. Новият правен регламент беше подходящ момент за изграждане на нови, качествени клиентски бази. Поради тази причина препоръчахме на TEDxКатовице да използва бизнес SMS за бюлетин и да събира телефонни номера за бъдещо съобщаване.
Май 2018
GDPR влезе в сила - базата данни на TEDxKatowice беше актуализирана до 25 май - организаторите изпратиха кампания по електронна поща до старата база данни с връзка към Newsletter SMS и поискаха името, телефонния номер и електронния адрес. Понастоящем базата данни съдържа + 500 записа и все още нараства.
Юли 2018
Първа SMS кампания - Първата SMS кампания с кратък линк към уебсайта на събитието генерира 88% CTR (съотношение на кликване) и стимулира продажбите на билети до 30 минути след кампанията.
Август 2018
Базата данни от клиентите на TEDxKatowice все още се разраства и всеки получател получава редовно линк за отказ, за да се отпише от бюлетина. До днес никой не се отписва от тази комуникация - това означава, че организаторите са изградили висококачествена база данни с лоялни получатели.
Резултати
Актуализацията на базата данни я направи по-ценна и ориентирана към клиентите. Организаторите използваха SMS кампании с кратък линк, за да ангажират получателите да купят билета директно от телефоните си за секунди. Понастоящем базата данни на бюлетина на TEDxКатовице съдържа повече от 500 номера, средният CTR е 44%, а продажбата на билети отнема само 30 минути.
88% CTR
от първата кампания
30 минути
да продаде всички билети
90%
присъстващи
124% по-висок процент на конверсия
Answear е магазин за електронна търговия с над 200 марки и хиляди продукти в своята страница. Кампанията е създадена, за да постигне две основни цели: да привлече вниманието към специални оферти за Черен Петък и да засили разпознаваемостта на марките Medicine и Mango.
Октомври 2013
Wojciech Tomaszewski
Главен Директор по Маркетинг и Електронна търговия
Избрахме SMSAPI, за да комуникираме с нашите клиенти по два начина - за изпращане на транзакционен тип съобщения и за съобщения с маркетингови цели.
SMSAPI
Marek Palka
Бизнес стратегически партньор
Първият ход, който предприехме заедно с Answear, беше да разширим тяхната база данни с клиенти. Стартирахме нашето Facebook приложение, за да може, всеки фен от страницата на Answear да влезе и да бъде в постоянна връзка с марката.
Black Friday 2014
Сред много от успешните кампании, създадени от Answear, те имаха и специална: всички клиенти получиха SMS съобщения със специална оферта за Черен петък: 30% отстъпка за Mango и 40% отстъпка за марките Medicine. Всяко SMS съобщение съдържаше кратка връзка, пренасочваща към нашия онлайн магазин.
Ноември 2014
Wojciech Tomaszewski
Главен Директор по Маркетинг и Електронна търговия
Избрахме да се свържем с нашите клиенти чрез SMS, защото знаем колко важно е SMS съобщението в ежедневната ни комуникация, използваме това решение няколко пъти в годината за нашите най-важни кампании. Обикновено комбинираме няколко канала, за да увеличим степента на конверсия, от опит знаем, че използването на електронна поща и SMS води до 30% по-високи приходи от кампания.
Video
Резултати
SMS съобщенията бяха изпратени до 30 хиляди клиенти, близо хиляда от тях кликнаха върху линк връзката връзката и посетиха уебсайта Answear. CTR (процент на кликване) се увеличи с 3%. Процентът на потребителите, които са кликнали върху връзката "процент на реализация" е най-доброто доказателство за успеха на кампанията. Процентът е бил 124% по-висок от всеки друг маркетингов канал.
30 000
съобщенията са изпратени
3%
процент на кликване
124%
по-висок процент на конверсия в сравнение с други канали
180 персонализирани оферти на ден
Много собственици на магазини в търговски центрове се чудят: Как мога да насоча вниманието на клиентите, така че те да посетят магазина ми? Отговорът е лесен - подгответе интересна и креативна оферта за отстъпка, като Qpony. Qpony е популярно приложение за споделяне на информация за всички налични в момента отстъпки.
Май 2015
Клиентите в търговските центрове бяха информирани за наличните в момента отстъпки благодарение на приложението Qpony. За да привлече вниманието на онези, които все още не са имали възможност да се запознаят с него, компанията подготви специална маркетингова кампания.
SMSAPI
Marek Palka
Бизнес стратегически партньор
Беше стахотна идея да изпратим кодовете за отстъпка със SMS, защото клентите в търговския център имаха мобилни телефони в себе си. Ето защо те получиха и прочетоха SMS-а едновременно.
SMSAPI
QPONY
В този случай изпращането на SMS, беше ключово да постигнем главната цел - Използване на кодове за отсъпка в магазина.
Резултати
Кампанията продължи 10 дни. Близо 180 съобщения с персонализирани и уникални кодове за отстъпки бяха изпращани на клиентите ежедневно. В резултат, 80% от магазините в търговските центрове бяха доволни от кампанията и изразиха желание да я повторят.
10
дни на кампанията
1800
съобщения изпратени през 10 дни
80%
търговските центрове за удовлетворени от кампанията
3/10 от кодовете за отстъпка са използвани
Кампанията за резервации беше стартирана от интерактивната агенция zjednoczenie.com. Тяхната главна цел беше да подпомогнат продажбите в магазините, да спечелят последователи във Фейсбук и да разширят клиентската си база данни.
Март 2012
Главната цел на Reserved беше да популяризира кодовете за отстъпка за техните клиенти изполвайки два канала : e-mail и Фейсбук. За да ги използват, клиентите трябва да посетят един от магазините с разпечатан екземпляр.
SMSAPI
Dorota Wójcik
Мениджър ключови клиенти
При създаването на кампанията, агенцията отбеляза, че хартиените кодове може да не са добро решение за всеки. Те решиха да включат допълнителна опция с SMS кодове.
RESERVED
Участниците могат да получат кодовете за отстъпка чрез 2 различни канала. Чрез регистрация във Фейсбук или получавайки SMS за 25% отстъпка в магазина.
SMSAPI
В кампанията имаше някoлко ключови показатели за успех - SMS съобщенията зададоха ритъма на кампанията и премахнаха ограничението на отпечатаните кодове за отстъпки и проблемите с приложението.
Резултати
Кампанията беше успешна благодарение на SMS съобщенията, които свързваха много различни канали за комуникация - електронна поща, Фейсбук и пазаруване офлайн. По време на кампанията страницата във Фейсбук беше харесана от 107 хиляди потребителя, а базата данни се увеличи с 77 хиляди абонати. Но най-голямото постижение е процентът на покупки с ваучери - 37,59% от всички клиенти са ги използвали, докато са били в магазина. Повече от 3 на всеки 10 участници се решиха на покупка благодарение на нея.
107 000
допълнителни последователи във Фейсбук
77 000
допълнителни абонати за бюлетина
37,59%
коефициент на използване на купони
3 от 10
участници използвали купони в магазина
1200 нови потребители за 10 минути
CardioWatch е приложение, създадено да измерва и анализира сърдечни проблеми. Главната цел на кампанията е да привлече вниманието на потенциалните му ползватели, чрез популярна сутрешна телевизионна програма.
Септември 2015
Оскар Кивич, основател на CardioWatch, беше поканен да говори за неговата идеяа в много популярно сутрешно предаване по националната телевизия.
SMSAPI
Jan Wieczorkiewicz
COO
Един ден получих изненадващо телефонно обаждане. Момчетата от CardioWatch ми се обадиха със специална молба: Те знаеха че Оскар ще говори за приложението по назционалната телевизия приблизително в 8:25, така че те се нуждаеха от виртуален мобилен номер за този повод. Ние организирахме нещата само за няколко минути.
Септември 2015
Oskar помоли зрителите да се запишат за безплатен тест за CardioWatch чрез SMS – просто да изпратят съобщение с текст "YES" на кратък номер 4488.
Video
Резултати
CardioWatch беше в ефир за приблизително 10 минути. По време на програмата броят на SMS-ите се увеличи много бързо . В крайна сметка приложението спечели 1200 нови потребители, желаещи да го тестват.
10 минути
по националната телевизия
1200
заявките за се получиха чрез SMS към виртуален мобилен номер