Блог SMSAPI.bg
Съвети5 начина, по които да комуникирате с клиентите си без да използвате имейл
Тъй като имейлът е един от основните начини за комуникация на компаниите с техните клиенти, може да бъде трудно да се намерят други такива бързи и надеждни методи. Тази публикация в нашия блог ще ви покаже още пет начина, по които да се свързвате с клиентите си без да използвате имейл. Всеки метод има своите […]
Прочетете повече
СъветиSMS изпълнен с любов
Кой не би искал да изненада свой любим човек с подарък за Свети Валентин? Проучванията показват, че в държави като Хонконг, Обединеното кралство, Ирландия и Съединените щати сумата е около 150 евро на човек, а в САЩ хората харчат общо около 22 милиарда долара в дните преди празника. 51% от хората ще поздравят своите близки […]
Прочетете повече
СъветиSMS маркетинг – шестте причини защо да го използваме сега
Най-вероятно знаете, че над 60% от потребителите проверяват своите телефони веднага или в рамките на 5 минути след като са се събудили? Вероятно Ви звучи познато. В днешно време телефонът е една неразделна част от живота ни и благодарение на него оставаме информирани и свързани с всичко необходимо в ежедневието. В тази статия ще ви припомним защо […]
Прочетете повече
СъветиИме на подател – Как да изпратим SMS от името на бранда ни вместо от номер
Ако смятате да изпращате много съобщения наведнъж, за да ангажирате клиентите си, може да си създадете име на подател. Това е ID, което заменя номера, от който се изпращат съобщенията. Въпреки че клиентите няма да могат да отговарят на тези съобщения, бранд SMS-ите имат безспорни предимства. Открийте как да използвате такива ID-та в мобилната си […]
Прочетете повече
СъветиSMSAPI наръчник #10 – Управление на потребители
Това е последната част от нашето SMSAPI ръководство. В нея ще научите как да управлявате потребителите на вашия акаунт в портала за клиенти SMSAPI.
Прочетете повече
СъветиВръзка за отказ в SMS кампанията
Може все още да не го знаете, но да, клиентите могат се отпишат от вашите бази данни – както за електронна поща, така и за SMS. Това е естествена тенденция и ако я погледнете от гледна точка на маркетинга чрез съгласие, тя ще ви донесе повече ползи отколкото потенциални загуби. Нека разкажем защо имплементирането за […]
Прочетете повече