Блог SMSAPI.bg

Връзка за отказ в SMS кампанията
Може все още да не го знаете, но да, клиентите могат се отпишат от вашите бази данни – както за електронна поща, така и за SMS. Това е естествена тенденция и ако я погледнете от гледна точка на маркетинга чрез съгласие, тя ще ви донесе повече ползи отколкото потенциални загуби. Нека разкажем защо имплементирането за […]
Прочетете повече
Играй и спечели с SMSAPI
Включете се в играта на SMSAPI и спечелете страхотни награди!От 1.09.22 г. до 31.10.22 г. всеки активен клиент, който зареди своя акаунт със сума от 100 лв. или повече, участва в томбола за спечелването на един от 5 комфортни пуфа за офиса или дома.
Прочетете повече
Обслужване на клиенти – често задавани въпроси (ЧЗВ)
Какво става с имената на изпращачите? Какво е необходимо, за да се регистрирам в SMSAPI платформата? Трябва ли да имам фирма, за да изпращам съобщения? В тази статия събрахме всички най-често задаваните, но не толкова прости въпроси и техните отговори, за да ви предоставим възможно най-полезна информация.
Прочетете повече
SMSAPI наръчник #09 – кратки линкове cutme.bg
Добре дошли в следващата част от ръководството на SMSAPI „Направи си сам“. Сега ще научите как да използвате съкратените връзки cutme.bg като част от SMS съобщенията и да анализирате тяхната ефективност.
Прочетете повече
3 начина за изпращане на SMS – API, уеб портал и приложение
До съвсем скоро, компаниите имаха две възможности за SMS маркетинг: посредством интеграция през API или чрез уеб интерфейс. Знаехте ли, че може да изпращате съобщения до групи от хора директно от телефона си? Мобилното приложение SMSAPI е нов начин за управление на SMS кампании. В тази статия ще ви разкажем за трите метода, по които […]
Прочетете повече
SMS портал – наръчник за употреба
Порталът за бизнес съобщения на SMSAPI е средство за комуникация, чрез което компаниите достигат клиентите си на мобилните им устройства. Системата за масово изпращане на съобщения позволява да се изпращат текстови съобщения до всички оператори по света. Неща, специфични за SMS маркетинга, като изпращане на съобщения от името на фирма, кратки линкове, промо кодове с […]
Прочетете повече