Блог SMSAPI.bg

SMSAPI наръчник #08 –  История и отчети [видеоръководство]

SMSAPI наръчник #08 – История и отчети [видеоръководство]

Добре дошли в следващата част от обучителната ни поредица за клиентския портал на SMSAPI. В тази част ще научите как да генерирате отчети от проведените SMS кампании и да преглеждате хронологията във вашия профил.

Прочетете повече
Парола: SMS. Или как текстовото съобщение може да се превърне в елемент на многофакторна автентификация

Парола: SMS. Или как текстовото съобщение може да се превърне в елемент на многофакторна автентификация

Фирмите, опериращи онлайн се опитват да защитят клиентските си бази данни от незаконно проникване по най-различни начини. Но дори силната парола, генерирана според указанията на мрежовите администратори, може да се окаже не достатъчно ефективно оръжие срещу виртуалните крадци. Многофакторната автентификация, включваща SMS верификация, може да се превърне в правилния избор за предотвратяване на изтичането на […]

Прочетете повече
SMS маркетинг в модата и аксесоарите

SMS маркетинг в модата и аксесоарите

В този блог се стараем да ви даваме полезни съвети за SMS рекламата в различните индустии. Показваме как това помага в управлението на бизнеса, подобрява клиентската поддръжка, увеличава ангажираността на потребителите и съответно печалбата. Този път избрахме да се фокусираме в модната индустрия, а именно собственици на магазини за дрехи, обувки и аксесоари.

Прочетете повече
SMSAPI наръчник #07 –  SMS съобщения за рожден ден [видеоръководство]

SMSAPI наръчник #07 – SMS съобщения за рожден ден [видеоръководство]

Добре дошли в седмата част на SMSAPI ръководството! В този епизод ще научите как да използвате една от най-предпочитаните функционалности на SMSAPI – SMS съобщения за рожден ден. 

Прочетете повече
Защо да използвате съкратени URL адреси в SMS съобщенията

Защо да използвате съкратени URL адреси в SMS съобщенията

Стандартното SMS съобщение съдържа 160 символа, но това категорично не значи, че не може да се добави допълнително съдържание. Точно тук на помощ идват съкратените URL адреси - една функционалност, която пренасочва получателите към даден уебсайт. Изключително ефективен за маркетингови кампании, този инструмент комбинира в себе си бързо доставяне и висок процент на отваряне на SMS съобщенията. Нека ви покажем как да ги използвате.

Прочетете повече
3 лесни стъпки за създаване на уникална потребителска база данни

3 лесни стъпки за създаване на уникална потребителска база данни

Чували ли сте за Принципа на Парето? Според него 20% от клиентите носят 80% от приходите на един бизнес. Липсата на информация за потребителите може да се окаже скъп пропуск. За да достигнете до вашата целева аудитория и да повишите продажбите си, ще е нужно да изградите своя собствена уникална потребителска база данни. Но как да я създадем? Научете тук.

Прочетете повече