![Valentines-day-SMSAPI](https://www.smsapi.bg/blog/wp-content/uploads/2023/01/Valentines-Day-Instagram-Post-2.png)
Кой не би искал да изненада свой любим човек с подарък за Свети Валентин? Проучванията показват, че в държави като Хонконг, Обединеното кралство, Ирландия и Съединените щати сумата е около 150 евро на човек, а в САЩ хората харчат общо около 22 милиарда долара в дните преди празника. 51% от хората ще поздравят своите близки на този ден и 34% ще предпочетат да се нахранят навън по повода.
Свети Валентин представлява една чудесна търговска възможност за увеличаване на печалбите в началото на годината. Ние от SMSAPI ще ви дадем няколко доказани начина, чрез които вашия бизнес да се отличи и да помотирате вашите продукти и услуги, използвайки SMS маркетинга с любов 💕.
Предложете допълнителна отстъпка
Можете да покажете на клиентите си, че държите на тях и тези, които те обичат като им предложите допълнителен процент отстъпка, безплатна доставка или достъп до онлайн магазина ви един или няколко дни преди Свети Валентин. Те със сигурност ще оценят това.
![online-shopping-SMS-campaign](https://www.smsapi.bg/blog/wp-content/uploads/2023/01/Purple-Yellow-Online-Shopping-Illustration-Instagram-Story-1-2-169x300.png)
Много хора не планират да пазаруват седмица или по-малко преди празника. Вместо това купуват подаръци в последния момент. Така че част от вашата маркетинг стратегия може да бъде да таргетирате точно тези купувачи. Един начин да го направите е като им предложите електронен ваучер за подарък или код за отстъпка. Това е чудесна опция за пазаруващите в дена на Свети Валентин.
Насърчете хората да покажат любов и към самите себе си
Свети Валентин не е само за двойки. Можете да купите подаръци за всеки специален в живота ви без да имате романтични отношения с него. Това може да е ваш приятел, колега, някой от семейството или учител.
![in-love-with-myself](https://www.smsapi.bg/blog/wp-content/uploads/2023/01/Happy-woman-look-out-of-window-Illustration-Instagram-posts-1.png)
А защо да не направите подарък и на самите себе си? Не можем да дадем любов на друг, ако първо не сме се погрижилиз а самите нас.
Според проучване 14% от жените купуват цветя за Свети Валентин за самите тях. Следователно можете значително да увеличите аудиторията си, като насърчавате личната грижа сред тези, които нямат връзки. Подаръкът е добра идея по всяко време.
Създайте лимитирана серия продукти
Тази стратегия може да се приложи от всеки бизнес. Тя се изразява в това да създадете изключителен продукт или линия продукти специално за Свети Валентин. Ако имате много последователи в социалните мрежи стратегията може да е доста печеливша, защото хората няма да искат да изпуснат продукта и ще бързат да си го купят. Това може да направи чудеса с продажбите в последния момент преди парзника и е страхотен и безопасен начин да свържете деня на влюбените с вашите продукти.
Много модни брандове като например Dior, правят лимитирани колекции по случай Свети Валентин, които включват например червило и сенки за очи, които не се предлагат през останалото време на годината.
Свържете се с клиентите си чрез SMS
Използвайте нашия портал за Масови SMS съобщения за подготвяне и изпращане на послания до вашите клиенти – този инструмент се характеризира с наистина високо съотношение на прочитане и извършване на желаното действие от получателите. Може да го използвате, за да информирате клиентите си за всички по-горе изброени неща: разпродажби, кампании, ваучери и кодове за отстъпки, дори за събитие, което организирате по повод Деня на влюбените.
Хубавото при платформата за масови съобщения е, че можете да си подготвите кампанията предварително и да я насрочите за изпращане в определен ден и час. Това може да се случи както от настолния ви компютър или лаптоп, така и през мобилното приложение на SMSAPI.
![mobile-app-SMSAPI](https://www.smsapi.bg/blog/wp-content/uploads/2022/07/Мобилно-приложение-на-SMSAPI-145x300.jpg)
Комбинирайте изпращането на съобщения с имейли
С милиони потребители, които пазаруват подаръци онлайн, изведете своя бизнес в челните редици на конкуренцията като при провеждане на вашата маркетинг кампания, комбинирайте изпращането на SMS с изпращането на имейли до клиентите.
По мейла можете да им дадете допълнителна информация за вашата разпродажба или кампания, която не сте включили в SMS-a: да ги информирате как, кога и къде се случва тя.
За да ви помогнем с кампаниите, самите ние сме ви приготвили и специално предложение, с което да получите повече от вашаите SMS кампании. Само за Свети Валентин, използвайте промокод 1402PROMO и вземете 5% отстъпка при зареждане на акаунта си в SMSAPI с 200 лв и повече.
Ако тази статия ви е харесала, прочетете и как да ангажирате клиентите си в онлайн търговията като използвате двупосочна комуникация.