SMS съобщение
Как да планираме SMS кампания онлайн
Един от мощните инструменти в маркетинговия ви арсенал е SMS кампанията, която ви позволява да достигнете до клиентите директно на техните мобилни устройства. Изпращането на съобщения в подходящия момент обаче, има значение за тяхната ефективност.
Прочетете повечеSMS маркетинг – шестте причини защо да го използваме сега
Най-вероятно знаете, че над 60% от потребителите проверяват своите телефони веднага или в рамките на 5 минути след като са се събудили? Вероятно Ви звучи познато. В днешно време телефонът е една неразделна част от живота ни и благодарение на него оставаме информирани и свързани с всичко необходимо в ежедневието. В тази статия ще ви припомним защо […]
Прочетете повече6 стратегии за мобилен маркетинг, които да приложите
Използването на мобилни устройства бележи стабилен ръст през последните години и тази тенденция изглежда не спира: прогнозира се, че близо 72% от хората ще използват смартфоните си за достъп до интернет до 2025 г. Това представлява огромни възможности за маркетолози по целия свят, които могат чрез правилните инструменти и стратегии да впрегнат силата на мобилния […]
Прочетете повечеSMSAPI наръчник #07 – SMS съобщения за рожден ден [видеоръководство]
Добре дошли в седмата част на SMSAPI ръководството! В този епизод ще научите как да използвате една от най-предпочитаните функционалности на SMSAPI – SMS съобщения за рожден ден.
Прочетете повечеSMSAPI наръчник #04 – База данни с контакти [видеоръководство]
Добре дошли в следващата част на ръководството на SMSAPI – „Направи си сам“. В тази част ще научите как да създавате, качвате и импортирате отделни контакти или цели бази данни за бъдещите си кампании.
Прочетете повечеБизнес SMS съобщения – наръчник за създаване
За много бизнеси SMS съобщенията към клиенти вероятно звучат обезсърчително и нещо ненужно. Едва 12% от тях го използват в своите стратегии, въпреки че съобщенията получават 98% степен на отваряне – по-висок от всеки друг канал за реклама. Потребителите трудно дават телефоните си и реагират с недоверие към подобен вид комуникация. Ако се прилага правилно […]
Прочетете повече