SMS маркетинг
SMS маркетинг – шестте причини защо да го използваме сега
Най-вероятно знаете, че над 60% от потребителите проверяват своите телефони веднага или в рамките на 5 минути след като са се събудили? Вероятно Ви звучи познато. В днешно време телефонът е една неразделна част от живота ни и благодарение на него оставаме информирани и свързани с всичко необходимо в ежедневието. В тази статия ще ви припомним защо […]
Прочетете повечеИме на подател – Как да изпратим SMS от името на бранда ни вместо от номер
Ако смятате да изпращате много съобщения наведнъж, за да ангажирате клиентите си, може да си създадете име на подател. Това е ID, което заменя номера, от който се изпращат съобщенията. Въпреки че клиентите няма да могат да отговарят на тези съобщения, бранд SMS-ите имат безспорни предимства. Открийте как да използвате такива ID-та в мобилната си […]
Прочетете повечеВръзка за отказ в SMS кампанията
Може все още да не го знаете, но да, клиентите могат се отпишат от вашите бази данни – както за електронна поща, така и за SMS. Това е естествена тенденция и ако я погледнете от гледна точка на маркетинга чрез съгласие, тя ще ви донесе повече ползи отколкото потенциални загуби. Нека разкажем защо имплементирането за […]
Прочетете повечеSMS маркетинг в модата и аксесоарите
В този блог се стараем да ви даваме полезни съвети за SMS рекламата в различните индустии. Показваме как това помага в управлението на бизнеса, подобрява клиентската поддръжка, увеличава ангажираността на потребителите и съответно печалбата. Този път избрахме да се фокусираме в модната индустрия, а именно собственици на магазини за дрехи, обувки и аксесоари.
Прочетете повечеЗащо да използвате съкратени URL адреси в SMS съобщенията
Стандартното SMS съобщение съдържа 160 символа, но това категорично не значи, че не може да се добави допълнително съдържание. Точно тук на помощ идват съкратените URL адреси - една функционалност, която пренасочва получателите към даден уебсайт. Изключително ефективен за маркетингови кампании, този инструмент комбинира в себе си бързо доставяне и висок процент на отваряне на SMS съобщенията. Нека ви покажем как да ги използвате.
Прочетете повече3 лесни стъпки за създаване на уникална потребителска база данни
Чували ли сте за Принципа на Парето? Според него 20% от клиентите носят 80% от приходите на един бизнес. Липсата на информация за потребителите може да се окаже скъп пропуск. За да достигнете до вашата целева аудитория и да повишите продажбите си, ще е нужно да изградите своя собствена уникална потребителска база данни. Но как да я създадем? Научете тук.
Прочетете повече