SMS съобщение за Свети Валентин

Знаете ли как да използвате силата на SMS маркетинга, за да увеличите продажбите през месеца на любовта? Един кратък SMS, може да е точно това, от което се нуждаете! Стига да го използвате разумно. Тук сме ви подготвили всичко, което трябва да знаете за правилното изграждане на подобен тип тематична SMS кампания и как да покажете малко повече любов към клиентите си. ❤️

Началото на годината винаги е по-спокойно. След еуфорията на Черен петък и трескавото празнично пазаруване през декември, повечето от бизнеси отчитат спад в продажбите през първите месеци на годината.

Страхотна възможност обаче идва през февруари. Свети Валентин или пък Трифон Зарезан – тук няма да спорим кой какво празнува, но вече започваме да усещаме опияняваща еуфория с наближаването на 14-ти. Много потребители търсят подаръци за своите любими хора или планират среща.

Ето защо е време за маркетинг стратегия, с която да възвърнете интереса на клиентите си. Масовите SMS съобщения са инструмент, който си струва да се обмисли, защото има наистина високи съотношения на прочитане и извършване на желаното дейстие. Може да го използвате, за да информирате клиентите си за разпродажба или пък за събитие, което организирате.


Възползвайте се от важните дати

Специални дати като Свети Валентин/Трифон Зарезан са чудесна възможност клиентите ви да посетят вашия магазин – както онлайн, така и офлайн.

  • Ако ваш клиент търси идеалния подарък за половинката си, защо не му помогнете да направи този избор? Не забравяйте да му осигурите специална отстъпка, както и до кога може да я използва.
  • А ако се опитва да намери подходящо място за вечерята, защо не му напомните за вашия ресторант? Краткото SMS съобщение е идеалият инструмент за подобни специални случаи.
sms-from-a-restaurant-example
Пример за SMS съобщение от ресторант

Когато планирате своята SMS кампания, трябва да сте кратки и ясни, с конкретен призив за действие, а нашият клиентски портал има няколко инструмента, с които да бъдете точно такива. Използвайте кодове за отстъпка директно в текстовото съобщение, за да обявите как клиентите да се възползва от офертата. В нашия портал можете да генерирате автоматични кодове за отстъпки, които ви позволяват да следите колко броя са използвани и кога изтичат те. 

Ако имате онлайн магазин, трябва да добавите и връзка, която отвежда клиента към желаната целева страница. Нашата функция за съкратени ллинкове означава, че получавате повече място в съобщението, докато в същото време лесно проследявате ефективността от тях.   

Също така е важно да споменете, че това е ограничена във времето кампания, която се прилага за определен период. По този начин ще предадете спешност, която ще увеличи продажбите. 

Подгответе се за предстоящите тематични дни 

Има няколко дни през годината с подобна тематика- ден на майката, ден на бащата, ден на децата и т.н. Използвайте тези съвети и планирайте кампаниите си предварително. Осмелете се да бъдете креативни и опитайте нови неща, за да видите кое работи най-добре за вашата целева аудитория. Проверете кои тематични дни са подходящи за вашия конкретен бизнес, за да увеличите максимално продажбите си. 

Като алтернатива, ако смятате, че нямате подходяща оферта за Свети Валентин, можете просто да се възползвате от възможността да изградите взаимоотношенията си с клиентите, като разпространявате любов и изразявате своята признателност.