Блог SMSAPI.bg

Най-добрите SMS маркетинг идеи за Коледа🎄

Най-добрите SMS маркетинг идеи за Коледа🎄

Ако искате да надвиете целия шум през наближаващия празничен сезон, помислете дали да не използвате SMS, за да достигнете до клиентите си. С риск да станем досадни, ще Ви напомним отново, че SMS-ът си остава един от най-ефективните начини да поддържате връзка с тях. Имайте предвид, че в сравнение с мейла, текстовото съобщение се отваря […]

Прочетете повече
Черен петък 2023 – SMS маркетинг ръководство

Черен петък 2023 – SMS маркетинг ръководство

Black Friday е сигурен знак, че зимните празници наближават. След няколко седмици ще отворим подаръците под ритъма на някоя Коледна песен. Използвайте лудостта, която обхваща хората по време на пазаруването през ноември и декември във Ваша полза и подгответе бизнес и рекламни текстови съобщения за изгодни сделки за Black Friday и Cyber Monday.

Прочетете повече
SMS маркетинг трикове за успешен Черен петък

SMS маркетинг трикове за успешен Черен петък

Текстовите съобщения имат огромен обхват и са директен начин за комуникация с Вашите потенциални клиенти. 91% от участниците в изследване на  SimpleTexting, докладват за по-високи нива на рализация, когато включват SMS в своите маркетинг кампании. Това е така, защото клиентите, които са се съгласили да получават промоции в SMS, са по-склонни да се ангажират с […]

Прочетете повече
Нова функция в клиентския панел: Ограничаване на страните за изпращане на SMS

Нова функция в клиентския панел: Ограничаване на страните за изпращане на SMS

Запознайте се с новата функция на SMSAPI в клиентския панел: Ограничaване на страните за изпращане на SMS.

Прочетете повече
Как да се грижим за сигурността на акаунта в SMSAPI (и не само)

Как да се грижим за сигурността на акаунта в SMSAPI (и не само)

Силната и уникална парола е в основата на сигурността на Вашия акаунт.

Прочетете повече
Ключови показатели за ефективност (KPI) при SMS маркетинг

Ключови показатели за ефективност (KPI) при SMS маркетинг

Ключовите показатели за ефективност при SMS кампаниите показват дали избраната посока в маркетинговата стратегия се приема добре от пазара, дали избраните инструменти за постигане на стратегията са правилни и дали посланията са подходящи за клиентите.

Прочетете повече